تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
وزارت اطلاعات خبر داد:

بازداشت ۴ عضو شورای شهر بیله‌سوار

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات چهار عضو شورای شهر بیله‌سوار مغان به اتهام دریافت رشوه و تبانی دستگیر شدند.
وزارت اطلاعات ۴ عضو شورای شهر بیله‌سوار مغان را بازداشت کرد
رویداد۲۴ قاضی‌ناصر عتباتی اظهار داشت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات چهار عضو شورای شهر بیله‌سوار مغان به اتهام دریافت رشوه٬ سوء جریان مالی و تبانی دستگیر شدند.

وی با اشاره به تایید این خبر و وصول گزارشاتی در این زمینه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد: پرونده به لحاظ داشتن اهمیت ویژه در حال حاضر به منظور بررسی دقیق و کامل موضوع در مرحله تحقیقاتی مقدماتی قرار دارد و جزئیات پرونده در اسرع وقت اطلاع‌رسانی توسط رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها به سمع مردم می‌رسد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان این که متهمان پس از تفهیم اتهام صبح امروز دستگیر شده‌اند گفت: دستگاه قضائی اردبیل با همکاری دستگاه‌های نظامی٬ انتظامی و امنیتی در برخورد با مفسدان مالی هیچ شوخی ندارد و بدون هیچ اغماض و چشم پوشی با آنان برخورد می‌کند.

گفتنی است به غیر از یاور سجودی نایب رئیس شورای شهر بیله‌سوار مابقی اعضای شورای شهر بیله‌سوار مغان به دلیل تخلفات متخلف توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شده‌اند.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزارت اطلاعات
نظرات شما
پیشخوان