تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸

طعنه رسانه‌های آلمان به باشگاه پرسپولیس در قبال برانکو ایوانکوویچ

اشپیگل تیتر یک خود را به یک اتفاق عجیب اختصاص داده است؛ چمدان پر از پول برانکو، سرمربی کروات پرسپولیس.

تحریم‌های بانکی علیه پرداخت دستمزد برانکو

رویداد۲۴ تحریم های بانکی شرایط را برای انتقال مبالغ بالای مالی غیرممکن ساخته و نشریه اشپیگل نیز در گزارشی به این موضوع و البته مصائب باشگاه پرسپولیس در پرداخت بدهی برانکو و حفظ وی برای فصول بعد پرداخته است.

این نشریه با تیتر "600 هزار یورو در چمدان برانکو" به این موضوع اشاره داشته و در ادامه نوشت: "قهرمان لیگ برتر ایران، پرسپولیس، قصد دارد با توجه به تحریم های بانکی، بدهی خود به سرمربی کروات که مبلغ 600 هزار یورو است را به صورت نقدی پرداخت کند و این اتفاق به این دلیل رخ می دهد که انتقال بانکی مبالغ امکان پذیر نیست.

پرسپولیس قصد دارد برانکو که در گذشته سرمربی هانوفر نیز بوده را برای فصل بعد حفظ کند اما دیگر قصد باشگاه پرسپولیس نیز عدم شکایت سرمربی کروات به فیفا و کشیده شدن این پرونده به مجامع بین المللی است.

به دلیل تحریم های بانکی اعمال شده از سوی ایالت متحده، ایران نمی تواند معاملات بانکی بین المللی انجام داده و دستمزد سرمربیان خارجی شاغل در کشور خود را به حساب ارزی آنها انتقال دهد.

به همین دلیل سرمربیانی چون کارلوس کی روش و وینفرد شفر نیز به فیفا علیه ایران شکایت کرده اند و باید دید فدراسیون فوتبال ایران چگونه قصد دارد دستمزد سرمربی جدید خود، مارک ویلموتس بلژیکی را به وی پرداخت کند.

منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان