تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۸

تذکرهای بی نتیجه شورای شهر به شهرداری تهران/ حناچی در دسترس نیست!

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران گفت: تا کنون اقدامی در جهت ساماندهی پارک‌های حاشیه‌ای صورت نگرفته و پیش بینی می‌شود درآمد شهرداری از این محل کاهش چشمگیری داشته باشد.
تذکرهای بی نتیجه شورای شهر به شهرداری تهران/ حناچی در دسترس نیست!
رویداد۲۴ محمد علیخانی در تذکری به شهردار تهران گفت: مطابق با تبصره ۹ بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران مکلف بود در راستای مصوبه شورا مبنی بر الزام شهرداری به ارایه برنامه عملیاتی ساماندهی فضا‌های پارک حاشیه‌ای تا سقف ۹۵۰ میلیارد تومان درآمد حاصله را صرف توسعه حمل و نقل عمومی اعم از خطوط مترو، اتوبوسرانی و ایمن سازی زیر ساخت‌های موجود حمل و نقل عمومی هزینه نموده و مراتب را در تفریغ بودجه سال ۹۷ منظور نماید که متأسفانه این اقدام صورت نگرفت.

اعضای شورای شهر از اینکه شهرداری نسبت به تذکر‌های آن‌ها بی توجه است، گلایه دارند. در جلسه امروز شورای شهر الهام فخاری گفته متاسفانه تذکر‌های کتبی اعضای شورا از سوی شهرداری تهران در بیشتر موارد بدون پاسخ می‌ماند.

فخاری گفته بی پاسخ گذاشتن تذکر‌ها، پاسخ‌های مبهم، کلی گویی و تاخیر چشمگیر در ارسال پاسخ‌هایی که فرستاده می‌شوند، باعث کاستی‌های جدی در امور شهری شده و شورای شهر در چند مورد مشخص تذکر کتبی را چندین بار تکرار کرده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان