تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش عارف به برخورد پلیس با یک دختر در تهرانپارس

رئیس فراکسیون امید در واکنش به حادثه برخورد پلیس با یک دختر در پارک تهرانپارس از پیگیری خود و تعدادی از نمایندگان درخصوص این حادثه خبر داد.
رویداد۲۴ محمدرضا عارف در واکنش به برخورد پلیس با دختر پارک تهران پارس در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: بار‌ها گفته‌ام که یکی از تفاوت‌های انقلاب ما با دیگر انقلاب‌های جهان وجه فرهنگی و اخلاقی آن است. متاسفانه در چهل سالی که از عمر انقلاب گذشت نتوانسته‌ایم به خوبی در ارتقا فرهنگ گام‌های موثری برداریم؛ به همین دلیل است که هر از چند گاهی شاهد برخورد‌های زشت، زننده و خشن با بانوان کشورمان توسط افرادی که باید الگوی فرهنگی و ارزشی کشور باشند هستیم.

آنچه که اخیراً در یکی از بوستان‌های شرق تهران اتفاق افتاد و ظاهرا یکی از ماموران نیروی انتظامی با توسل به زور درصدد بازداشت یکی از بانوان شهرمان بود روح و جان آدمی را به درد میاورد. از همان ساعاتی که در جریان این موضوع قرار گرفتم پیگیری‌هایی را با کمک همکارانم در مجلس انجام دادم.

منتظر شفاف‌سازی نیروی انتظامی درخصوص این حادثه هستیم و مطمئناً تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری‌ها را ادامه خواهیم داد. اینگونه برخورد‌های به هیچ وجه با جامعه دینی ما و نهاد‌های خدمتگزار مردم تناسب ندارد.
واکنش عارف به برخورد پلیس با یک دختر در تهرانپارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
1
بعد از چهل سال برخورد مناسب از طرف پلیس، قضات، نمایندگان، و مسیولین انتظار بجایی هست که متاسفانه هر از چند گاهی شاهد برخوردهای نامناسب از طرف پلیس و وزیران و اهل مجلس و غیره با مردم هستیم.. از آن بدتر گدایی رای از طرف امثال عارف هست که نحوه برخورد آنان با مسایل پیش آمده انسان را وادار میکند که حتی شک کند که در پس پرده عوامل بسیج دختران هنجار شکن و فیلم برداری از آنان کار خود امثال عارف و اتاق فکرها آنان هست.... متاسفانه برای یک مشت رای چه چیزهایی را به مسلخ کشاندنم.. اقتدار پلیس، عفت دختران سرزمینمان، صداقتی، اعتمادها ملی،سرمایه های مردمی و......
جور و بیداد کند عمر جوانان کوتاه
ای بزرگان وطن بهر خدا داد کنید
بهر خدا نه بهر یک مشت رای
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
اینجا ایران است و جامعه، جامعه اسلامی است. هیچ کس حق ندارد هنجارشکنی کند و برخورد ناشایست و بی ادبانه ای داشته باشد و به قانون کشور احترام نگذارد. جوانان وظیفه داشتند به تذکر پلیس گوش کنند. در آمریکا پلیس دستور ایست و .... میدهد، فورا تسلیم میشوند وگرنه خیلی راحت با خشونت بسیار زیاد رفتار میکند. چطور از آنها به عنوان مقتدر یاد میشود ولی اینجا می گویند پلیس نباید خشونت کند؟؟؟؟؟ احترام به پلیس واجب است وگرنه وجود آن بی معنی خواهد بود. جوانان بی حجابی، شوخی و آب بازی و ..... را به حد اعلا رسانده اند و چون خود لذت میبرند از این رفتارهای شرم آور دفاع میکنند. در حالیکه خودشان آخر کار با همان دخترها ازدواج نمیکنند و یا اگر بکنند باید یک عمر خفه شوند و غیرت مردانه را کنار بگذارند و زن خود را آزاد رها کنند.
از بعضی مسئولین تعجب میکنم که از دختران بی شرم دفاع کرده اند. مگر مسلمان نیستند؟ مگر متدین نیستند؟ اگر رفتار اسلامی نخواهند داشت بهتر است از سمت خود کناره گیری کنند و نان ملت را نخورند.
عزل ماموران پلیس بسیار اشتباه است و اقتدار پلیس را زیر سوال خواهد برد!!!! پلیس نماد قدرت و حکومت است.
ما جامعه اسلامی و قانونمدار می خواهیم با مسئولین و پلیسی مقتدر تا به آنها تکیه کنیم.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان