تاریخ انتشار: ۲۲:۰۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

کنایه ضرغامی به روحانی درباره مادرشوهر برجام! +عکس

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار پستی به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور درباره منتقدان برجام واکنش نشان داد.

 رویداد۲۴ سید عزت‌اللّه ضرغامی عضو شورا‌های عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود به اظهارنظر اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهور و تشبیه منتقدان برجام به مادرشوهر واکنش نشان داد.

گفتنی است؛ حسن روحانی در دیدار اخیر با مدیران ارشد نظام سلامت کشور منتقدان دولت را به مادر شوهر تشبیه کرد و گفت: بعضی‌ها یک حالت مادرشوهری به خود گرفتند و نگذاشتند مردم در همان یکی دو سال گشایش برجام هم لذت ببرند.

ضرغامی در توییتر نوشت:

"مار" عاشق وقتی به مرادش رسید، فهمید در این مدت عاشق شلنگ بوده است. با این حال توان دل کندن از شلنگ را هم نداشت. هر روز به شلنگ خیره می‌شد و خواب "خانوم مار" رو می‌دید؟!
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ضرغامی ، روحانی ، برجام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
1
3
آقای ضرغامی در مورد لشگر بچه های کوچک که سر چهارراه ها گدایی میکنن و هر روز هم به تعداشان اضافه میشود و تعداد جوانان جویای کار و بیکار و افسرده و وووووبه شیلنگی که در دست داری اضافه کن اگر واقعاً رئیس جمهور آمریکا الان ترامپ دلال و تند رو و افراطی و جمهوری خواه نبود شما بازهم شیلنگ به دست از این متلکها می‌گفتید مطمئناً آن موقع اوضاع و حرفها خیلی خیلی فرق میکرد
علی اصغر قاسم پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
سیاست خشکه مقدسی و اغلب را تخطئه کردن و در انزوا و تنش دائمی و گرفتاری ماندن و راههای ارتباط برقرار کردن و بهتر شدن روابط را هم بستن و به جوانب و نتایج کار توجه نکردن هم به درد نمی خورد. انسان عقل دارد و نباید کل را فدای جزء کند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان