تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۰۷ تير ۱۳۹۸

ششمین قهرمانی برای شهرداری بم/ اولین جشن قهرمانی استاندارد فوتبال بانوان +تصاویر

مسئولان برگزاری مسابقات فوتبال بانوان به شکل شایسته و متفاوت‌تری از سال‌های قبل جشن قهرمانی لیگ برتر را برگزار کردند.
رویداد۲۴ یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی شب گذشته با کسب ششمین قهرمانی برای شهرداری به پایان رسید که اعضای این تیم و به ویژه بازیکنان برای نخستین بار جشن متفاوت‌تری نسبت به سال‌های گذشته مشاهده کردند و از برنامه‌ریزی و نظم چنین مراسمی ابراز رضایت داشتند.

هر ساله جشن قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان به شکل ساده‌ای برگزار می‌شد که نارضایتی و دلخوری تیم‌ها را به خاطر کم‌توجهی به همراه داشت، اما امسال با تلاش‌های جدی و پیگیری‌های مستمری که گلاره ناظمی مسئول برگزاری این مسابقات انجام داد، این جشن به بهترین شکل برگزار شد.

هر ساله کمیته مسابقات فوتبال بانوان با کمک سازمان لیگ جشن‌قهرمانی را برگزار می‌کرد، اما امسال با رایزنی‌هایی که ناظمی با حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ داشت، درخواست کرد تا سازمان لیگ به شکل مطلوبی این مراسم را برگزار کند.

شب گذشته نیز سازمان لیگ، جشن قهرمانی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم را به شکل مشابهی با جشن قهرمانی لیگ برتر آقایان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار کرد و با نصب سکوی قهرمانی، بنر‌های اختصاصی، پخش کاغذ‌های رنگی و... جشن شایسته‌ای برپا کرد.

بانوان فوتبالیست شهرداری بم نیز که پس از اعلام اسامی آن‌ها به صورت تک تک و دریافت دسته گل روی سکو آمدند، در پایان، جام قهرمانی زیبایی را از گلاره ناظمی دریافت کردند تا ششمین بار در لیگ برتر تاج گذاری کنند و فریاد شادی در فولادشهر سر دهند.
 
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان