تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۱۰ تير ۱۳۹۸
شمسایی:

با حمایت فدراسیون می‌توانم آقای گل جهان شوم

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتسال حمایت‌های خوبی برای کسب آقای گلی جهان برای ایران انجام دادند که امیدوارم کسب این عنوان محقق شود.
با حمایت فدراسیون می‌توانم آقای گل جهان شوم
رویداد۲۴ بعد از جام جهانی ۲۰۱۶ و شکست تیم ملی فوتسال برزیل برابر تیم ایران بود که «فالکائو» اسطوره فوتسال دنیا از این رشته خداحافظی کرد و حتی روی دست ملی پوشان ایران بالا و پایین انداخته شد تا با خاطره‌ای خوش از فوتسال برود.

در آن مقطع خیال خیلی‌ها برای باقی ماندن رکورد آقای گلی فوتسال در ایران توسط «وحید شمسایی» راحت شد، ولی فالکائو بعد از جام جهانی هم بار‌ها به تیم ملی برزیل دعوت شد تا از رکورد ۳۹۲ گل زده شمسایی عبور کند و صاحب عنوان آقای گلی جهان شود.

این در حالی است که شمسایی نیزعلاقه داشت بار دیگر به تیم ملی فوتسال دعوت شود تا در رقابت‌های دوستانه حداقل این افتخار برای کشور کسب شود. اما در آن زمان این اتفاق هیچگاه رخ نداد.

وحید شمسایی درخصوص این علاقه که اخیراً در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرده بود، اظهار داشت: در این برنامه من عنوان کردم انسان‌ها به هرچه که می‌خواهند می‌توانند برسند. البته فالکائو در رقابت با من برای کسب عنوان آقای گلی ۸ گل پیش افتاد دلیل آن هم ۶ بازی بیشتر بود.

شمسایی افزود: پیش از این محمد رضا ساکت (مشاور فدراسیون فوتبال) و مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) برای اینکه آقای گلی در اختیار ایران شود تلاش کردند و اکنون نیز داود پرهیزگار در این باره پیگیر است. این در حالی است در زمان گذشته هم برنامه ریزی‌های لازم برای بازگشت من به تیم ملی فوتسال فراهم شده بود تا رکورد جهانی را از آن خود کنم. اما بعضی از دوستان به ظاهر دوست، مشکلاتی ایجاد کردند تا این اتفاق رخ ندهد.

وی افزود: این موضوع نشان داد ادعای بعضی از آدم‌ها درباره کشور دوستی فقط ظاهری است و این دوستان نخواستند که عنوان آقای گلی جهان توسط من برای کشور ثبت شود.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال با اشاره به اینکه قرار نیست به جای فرد خاصی در تیم ملی بازی کند، افزود: در جلسه‌ای که با آقایان محمد انصاری فرد (رئیس سازمان لیگ فوتسال) و داود پرهیزگار (رئیس کمیته فوتسال) و سایر مسئولان سازمان لیگ فوتسال داشتیم عنوان شد که همان کاری که برای فالکائو برزیلی انجام شد می‌توانیم ما نیز اجرایی کنیم. به عبارتی او توانست همراه تیم ملی فوتسال برزیل با تیم‌های درجه ۲ و ۳ دنیا در بازی‌های دوستانه بازی کند تا تعداد گل‌های زده خود را افزایش دهد و همان روش را نیز برای کسب آقای گلی جهان برای ایران می‌توان انجام داد.

وی افزود: گل‌هایی که پیش از این من به ثمر رساندم در مصاف با تیم‌های مطرح دنیا بود. ولی هدف از اجرای طرح پیش رو فقط نام ایران است و وحید شمسایی وقت جزئی ار رسیدن به این موفقیت است. البته اگر این اتفاق رخ دهد حتماً خواست خدا است اگر هم اتقاق نیفتند باز خواست خدا است. هر چند که آدما‌هایی که پیش از این سنگ اندازی کرده بدوند الان ته چاه هستند.

تیم فوتسال امید می‌توانست قهرمان آسیا شود

وی درباره عدم رسیدن تیم فوتسال زیر ۲۰ سال به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: به رغم برنامه ریزی خوبی که تیم فوتسال امید داشت، توقع قهرمانی از آن‌ها می‌رفت که این اتفاق رخ نداد. البته فردا سه شنبه ۱۱ تیرماه جلسه در این خصوص در محل سازمان لیگ تشکیل می‌شود تا عدم صعود ایران به فینال مسابقات بررسی شود.

شمسایی درباره برنامه‌های تیم ملی فوتسال گفت: آنچه که سرمربی تیم ملی فوتسال در نظر گرفته قرار شده کاملاً اجرایی شود. بر همین اساس رقابت‌های تدارکاتی آستارا خان و مقدماتی جام ملت‌های آسیا فعلاً در برنامه ریزی ما وجود دارد. البته رقابت‌های لیگ فوتسال، باشگاه‌های آسیا و جهان هم در سال ۹۸ برگزار می‌شد تا سال شلوغی را شاهد باشیم.

عضو کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: برای حفظ جایگاه سومی تیم ملی فوتسال در جهان باید دیدار‌های تدارکاتی و اردو‌ها به صورت مرتب برگزار شود تا پرچم ایران همچنان بالا بماند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان