تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۸

کار در پرسپولیس بعد از برانکو سخت است/ ولاسکو را نمی‌شناسم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نظر مثبتی روی جذب مهاجم ازبکستانی ندارد و رد لیست مازاد سرخپوشان، گفت: کار در پرسپولیس بعد از سه قهرمانی سخت است اما به این تیم ایمان دارم.

کار در پرسپولیس بعد از برانکو سخت است/ ولاسکو را نمی‌شناسم!

رویداد۲۴ گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه شهید کاظمی گفت: خوشحالم که در خدمت پرسپولیس هستم. از کاری که انجام می دهم راضی هستم. روحیه شاد و پرانرژی ای را در پرسپولیس می بینم.

وی درباره امکانات باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: از امکانات راضی هستم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه نتوانسته است در گذشته جام های زیادی را به دست بیاورد، تاکید کرد: هر بار با باشگاه بزرگ کار کردم موفق شدم آن تیم را قهرمان کنم. وقتی با باشگاه های کوچک کار کردم نتوانستم جام بگیرم. وقتی فرصت داشتم تیم را بسازم توانستیم جام بگیریم.

کالدرون درباره فلسفه فوتبال آرژانتینی و پیاده کردن این فلسفه در پرسپولیس یادآور شد: سعی می کنم برداشتی که بعد از ۴۵ سال از فوتبال دارم را پیاده کنم. یک روح آرژانتینی دارم که سالیان درازی در اروپا کار کرده است. من خودم را مربی هجومی می دانم ولی معتقدم به تیمی که باید بالانس باشد و خوب بازی کند. اینرا خواهید دید.

وی در خصوص لیست مازاد پرسپولیس تاکید کرد: تا الان لیستی به باشگاه نداده ام. لیست ما کامل است. اگر قرار است کسی بیاید باید بازیکنی خارج شود. اگر بخواهیم بازیکن بزرگسال بگیریم باید یک نفر بزرگسال از لیست خارج شود. اگر قرار است زیر ۲۳ سال بیاید، یک بازیکن جوانتر از لیست خارج می شود.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال کنار گذاشتن بازیکنانی مثل ماهینی، ربیع خواه و سیدجلال و اینکه گفته می شود نتوانسته با آنها ارتباط برقرار کند، گفت: الان با همه بازیکنان ارتباط برقرار کرده ام. چرا این سئوال را می کنید. من سه روز است که امده ام. اینها شایعه است.

کالدرون درباره برنامه اش برای حضور پرسپولیس در آسیا و لیگ برتر یادآور شد: سعی می کنیم تا جایی که می توانیم جلو برویم و قهرمانی را تکرار کنیم. پرسپولیس سه بار قهرمان لیگ برتر شده و برای چهارمین بار کار سخت است. اما به تیمم اعتماد کامل دارم.

وی در خصوص مشاوره اش با ولاسکو برای حضور در ایران گفت: نمی دانم منظورتان کدام ولاسکو است.

خبرنگاران توضیح دادند که منظورشان سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران است. کالدرون در واکنش گفت: اسم ایشان را شنیده ام اما اصلاً ایشان را نمی شناسم!

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا جذب رضا شکاری و مهاجم ازبکستانی و اینکه آیا با نظر مستقیم او این اتفاق می افتد؟ تاکید کرد: صحبت هایی شده اما نظر مثبتی درباره جذب بازیکن ازبکستانی ندارم!

کالدرون درباره اینکه برانکو توانست یک تیم بحرانی را تبدیل به تیم رویایی کند و حالا او کار سختی در پرسپولیس دارد، یادآور شد: بله این مسئولیت بزرگی همراه خودش دارد. برانکو کار عالی انجام داد. می دانید هر سال کار به صورت تصاعدی سخت می شود ولی به تیم اعتماد دارم.

وی در خصوص مقایسه بین مسی و مارادونا گفت: به نظرم هر دو بازیکن در مقطعی جزو بهترین های دنیا هستند.

منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان