تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۱۷ تير ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

بودجه سوال انگیز باشگاه ذوب آهن در سالِ حساس آسیایی

مجمع سهامی ذوب آهن در شرایطی امروز تشکیل شد که برای این باشگاه با ۱۶ تیم ورزشی برای سال پیش رو فقط ۲۵ میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده است.

بودجه سوال انگیز باشگاه ذوب آهن در سالِ حساس آسیایی

رویداد۲۴ جلسه مجمع سهامداران شرکت ذوب آهن امروز دوشنبه با حضور سهامداران برگزار شد و درباره مسائل مالی کلان باشگاه ذوب آهن از جمله بودجه سالانه این باشگاه تصمیماتی گرفته شد.

مجمع سهامداران برای باشگاه ذوب آهن با ۱۶ تیم ورزشی مبلغ ۲۵ میلیارد تومان بودجه تعریف و مشخص کرد و این بودجه نسبت به فصل گذشته فقط ۵ میلیارد افزایش داشته است.

این در حالی است که ذوب آهن تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و با توجه به رویارویی این تیم با نمایندگان کشور عربستان و لزوم تقویت ذوب آهن تصویب چنین بودجه‌ای قابل تأمل است و جای سوالات فراوانی دارد، بخصوص اینکه دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان طبق ادعای مسعود تابش مدیرعامل این باشگاه حدود صد میلیارد تومان بودجه دارد.

از سوی دیگر استقلال و پرسپولیس هم که فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بودند و نتوانستند از مرحله گروهی صعود کنند بودجه قابل توجهی دارند و هر دو باشگاه توانستند مربیان بزرگ خارجی را به خدمت بگیرند. وزارت ورزش در نقش مجمع سرخابی‌ها حتی ۵۰۰ هزار یورو در قالب حواله به آنها کمک کرد.

بودجه باشگاه ذوب آهن شاید بیانگر تداوم مشکلاتی است که از سال گذشته در این تیم وجود داشت و چالش‌های سعید آذری مدیرعامل باشگاه را با مدیران بالادستی‌اش در پی داشت. امروز سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پیامی کنایه آمیز در اینستاگرام خود منتشر کرد که با استناد به آن پست هم می‌توان ناراحتی و گلایه او را از تصویب این بودجه متوجه شد.

حالا این سوال پیش می‌آید که آیا مشخص کردن این بودجه برای ذوب آهن به خاطر مشکلات بین مدیران این باشگاه است یا پای مسائل دیگری در میان است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
1
خیانت که فقط اختلاص نیست. این یک نمونه اش هست که از طرف دولت این تصمیم را گرفته.سهام دار ذوب آهن تامین اجتماعی هست و سهامی عام می باشد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان