تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۸
پس از ۱۷ سال دوری از صحنه؛

حسین زمان در برج میلاد روی صحنه می‌رود

حسین زمان پس از ۱۷ سال دوری از صحنه، سوم مردادماه در برج میلاد تهران برگزار می‌کند.
حسین زمان در برج میلاد روی صحنه می‌رود
رویداد۲۴ حسین زمان پس از ۱۷ سال دوری از صحنه، کنسرتی را با اجرای قطعات خاطره‌انگیر و جدید در سوم مردادماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می‌کند تا بار دیگر مخاطبان این خواننده شاهد اجرای زنده او باشند.

حسین زمان در این کنسرت با همراهی ارکستری ۳۰ نفره به رهبری صابر جعفری روی صحنه خواهد رفت و گلچینی از قطعات گذشته خود را به همراه چند قطعه جدید اجرا می‌کند. در این برنامه نوازندگانی همچون بابک ریاحی‌پور، حسن فراهانی و حسین شریفی که سابقه همکاری با حسین زمان را داشتند نیز حضور خواهند داشت.

خواننده قطعه محبوب «مسافر» معتقد است که حضور دوباره او روی صحنه می‌تواند به فضای مشوش موسیقی پاپ امروز کمک کند و اجرایش تاثیرگذار باشد. او همچنین قرار است در این اجرا تعدادی از کار‌های قدیمی‌اش را که فرصت اجرای زنده آن‌ها را نداشته را به همراه آثار خاطره‌انگیز خود و چند تک آهنگ جدید به اجرا در بیاورد و نهایتا طلسم ۱۷ ساله دوری از صحنه‌اش را بشکند.

نخستین کنسرت حسین زمان پس از ۱۷ سال دوری، ۳ مردادماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای باران» به مدیریت «پوریا مطلبی» و سرمایه‌گذاری شرکت «تماس» برگزار خواهد شد و علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از روز پنج شنبه (۲۰ تیرماه) ساعت ۱۴ به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

گفتنی است به‌زودی نشست خبری این کنسرت با حضور حسین زمان برگزار خواهد شد.
منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان