تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۲ تير ۱۳۹۸
عباسعلی کدخدایی:

محمود صادقی اگر مدرکی برای ادعای خود علیه شورای نگهبان دارد ارائه کند/ از او شکایت کردیم

محمود صادقی این موضوع را در جلسه فراکسیون امید که بنده در آن‌جا حضور داشتم مطرح کردند و من هم جوابی را به ایشان اعلام کردم و ضمنا از آقای صادقی خواستم که اگر مدرک و مستنداتی دارند به شورای نگهبان ارائه کنند.
محمود صادقی اگر مدرکی برای ادعای خود علیه شورای نگهبان دارد ارائه کند/ از او شکایت کردیم
رویداد۲۴ عباسعلی کدخدایی امروز (شنبه) در نشست خبری که به مناسبت سی و نهمین سالگرد تأسیس شورای نگهبان برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار رویداد۲۴ مبنی بر اینکه مدت‌ها پیش محمود صادقی، نماینده تهران مدعی شده بود که در آستانه انتخابات مجلس دهم، افرادی در مسجدی واقع در تهران با گرفتن مبلغی خاص به تایید صلاحیت کاندیدا‌ها کمک می‌کردند؟ آیا ایشان مستندات خود را به شورای نگهبان ارائه دادند؟

اظهار داشت :محمود صادقی این موضوع را در جلسه فراکسیون امید که بنده در آن‌جا حضور داشتم مطرح کردند و من هم جوابی را به ایشان اعلام کردم و ضمنا از آقای صادقی خواستم که اگر مدرک و مستنداتی دارند به شورای نگهبان ارائه کنند، اما از طرح این موضوع سه سال می‌گذرد و ایشان همچنان مدرکی را به ما ارائه نکردند و همین رویکرد نشان می‌دهد که ایشان مقصد دیگری از طرح این موضوع داشتند. از این‌رو شورای نگهبان هم شکایتی را از وی تنظیم و به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه داده است.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان