تاریخ انتشار: ۲۰:۱۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۸
گل محمدی:

از سازمان لیگ خبر رسید لیگ ۱۰ روز عقب می‌افتد/ ویلموتس به دنبال تعامل با تیم‌های لیگ برتری است

سرمربی شهر خودرو گفت: از سازمان لیگ به تیم‌های لیگ برتری اطلاع دادند که لیگ با ۱۰ روز تاخیر برگزار می‌شود.

از سازمان لیگ خبر رسید لیگ ۱۰ روز عقب می‌افتد/ ویلموتس به دنبال تعامل با تیم‌های لیگ برتری است

رویداد۲۴ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتبال شهر خودرو خراسان در تهران گفت:  امسال کار سختی در لیگ برتر داریم. امیدوارم با یک برنامه ریزی خوب در آماده سازی تیم،   بتوانیم بازی‌های تدارکاتی بیشتری انجام دهیم که کیفیت بازی‌ها قطعا روی روند آماده سازی تاثیر مثبتی می‌گذارد.

از سارمان لیگ خبر رسید لیگ ۱۰ روز عقب می‌افتد

اد ادامه داد: بیست و پنجم اردیبهشت بازی دوستانه‌ای با ذوب آهن اصفهان خواهیم داشت و چهارم تیر ماه نیز به مصاف مس کرمان می‌رویم. بهتر است هرچه سریع‌تر تاریخ شروع برنامه بازی‌ها به تیم‌ها ابلاغ شود چرا که برای لیگ برتر فوتبال زشت است. چرا که هیچ موضعی از طرف سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به ما اعلام نشده و تنها خبر داریم که ۱۰ روز بازی‌ها به تعویق می‌افتد.

او افزود: به هر حال ما باید برای بازی‌های تدارکاتی برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم تا نوع فشار تمرینات روی بازیکنان مرتب شود. در هر صورت برنامه ریزی ما تا دهم یا یازدهم مرداد ماه یعنی شروع رقابت‌های لیگ برتر است. حتی من امروز با مدیرعامل تماس گرفتم که از فدراسیون استعلام بگیرد، چون این اتفاق روی شرایط آماده‌سازی ما تاثیر می‌گذارد.

به زودی ۲ بازیکن اضافه می‌کنیم 

گل محمدی در خصوص شرایط تیمش در یارگیری‌ها عنوان کرد: ما تا به حال توانستیم از پست‌هایی که بازیکن از دست دادیم، بازیکن بگیریم. روی ۲ پست نتوانسته‌ایم بازیکنی بگیریم، ولی در این هفته اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و و به زودی ۲ بازیکن به تیم خود اضافه می‌کنیم.

بخاطر شرایط مالی بازیکنانمان را از دست دادیم

او افزود: استراتژی که ما برای امسال در نظر داریم این است که بازیکنان سال گذشته خود را حفظ کنیم و روی چند پست که نیاز بود بازیکن  اضافه شود برنامه ریزی کنیم که در ادامه بعضی از بازیکنان به علت شرایط مالی بهتر تیم‌های دیگر، شهرخودرو را ترک کردند. در هر صورت بازیکن حق انتخاب دارد، ولی ما بازیکنان خود را گرفتیم و روی آن ۲  پستی که گفتم قرار است بازیکن به خدمت بگیریم.

اردوی خارجی مد نظر ما بود که برگزار نشد

گل محمدی در مورد برگزاری اردوی خارجی گفت: در برنامه‌ای که ما دادیم، اردو خارج از کشور طرح شده بود، اما اینکه چرا این اتفاق نیفتاد، نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم، چون بحث کش پیدا می‌کند و حاشیه ایجاد می‌کند. ترجیح می‌دهم درباره آن حرفی به میان نیاید.

گل محمدی درباره اردو‌های تیم ملی و تعامل میان باشگاه‌ها در این خصوص گفت: تصمیمات خوبی برای اردو تیم ملی در نظر گرفته شد. من با وحید هاشمیان صحبت کردم، او گفت که ویلموتس به دنبال تعامل بین تیم‌های باشگاهی و ملی است و این برای خیلی خوب است. هاشمیان همچنین گفت خبری از اردو‌های طولانی مدت نیست و اینطور بازیکنان در تیم باشگاهی خود آمادگی لازم را پیدا می‌کنند.

تعامل شهر خودرو با تیم ملی امید خوب است

او ادامه داد: تیم ملی امید هم بازی‌های المپیک را در پیش دارد و این تعامل اگر وجود داشته باشد هم برای تیم‌های باشگاهی و هم تیم‌های ملی سود آور خواهد بود. ما در بازی دیروز خود مقابل سایپا تعامل خوبی با فرهاد مجیدی داشتیم و اجازه داد که ۳ بازیکن تیم ملی امید در تیم ما حضور داشته باشند.

اگر رسیدگی‌ها مربوط به داوری درست باشد، نیازی به VAR نخواهیم داشت

وی در مورد بحث داوری و استفاده از کمک داورویدیویی در بازی‌های لیگ برتر عنوان کرد: برای اینکه کیفیت داوری افزایش پیدا کند، باید ابزار آن  فراهم باشد. بحث من VAR نیست. ما باید در معرض امکانات مورد نظر داروی قرار بگیریم و با توجه به آن امکانات، از آن‌ها انتظار داشته باشیم. اگر رسیدگی‌ها مربوط به داوری درست باشد، نیازی به VAR نخواهیم داشت. من اعتقاد دارم داوران مستعدی داریم و حرف‌های زیادی در آسیا و سطح جهانی دارند. این امر دست  فدارسیون و کمیته داروان است که از استعداد‌های داوری درست استفاده شود و با برگزاری کلاس‌های توجیهی و آمادگی جسمانی به شرایط خوب برسد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان