تاریخ انتشار: ۲۰:۱۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۸

اظهارات وزیر کشور درباره راه‌های دور زدن تحریم‌ها

وزیر کشور با بیان اینکه هدف تمام ناامنی‌های ایجاد شده در منطقه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: امنیت پایدار درونی بالایی در جمهوری اسلامی ایران برقرار است.

اظهارات وزیر کشور درباره راه‌های دور زدن تحریم‌ها

رویداد۲۴ عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست شورای اداری شیروان گفت: در چهل سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی فراز و فرودهای مختلفی را پشت سر گذاشته است و ما باید قدردان خون‌های ریخته شده شهدا و مردمی که پای انقلاب ایستاده‌اند، باشیم و بدانیم هر کدام از این اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی می‌توانست یک کشور و حکومت را از پای در بیاورد.

اهم اظهارات رحمانی فضلی را بخوانید:
* نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با چهل سال گذشته قابل مقایسه نیست؛ ما در ابتدا انقلاب، کشوری با دست‌های خالی بودیم و تنها با اتکا به لطف الهی و ایمان به فرمایشات امام راحل راه انقلاب آغاز شد و دشمنان انقلاب از همان ابتدا با طرح ریزی توطئه‌ها و کودتاهای مختلف به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که راه اندازی جنگ تحمیلی ۸ ساله و ترور شخصیت‌های مهم کشوری از جمله این اقدامات است.

* امروز جمهوری اسلامی مرجع حل اختلافات منطقه است و اگر اقدامات کمکی ایران نبود امروز وضعیت برخی از کشورها مشخص نبود.

* هدف تمام ناامنی‌های ایجاد شده در منطقه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز عربستان با در اختیار قراردادن پول و امکانات به گاو شیرده آمریکا تبدیل شده است.

* در حوزه اقتصادی ما وارث اقتصاد وابسته به نفت و غرب بودیم و در چهل سال گذشته به رغم تلاش‌ها و کارهای بزرگ انجام شده اما سازوکار خوبی برای تأمین منابع مالی مستقل از نفت ایجاد نشده است.

* امروز در حوزه معاملات نفتی و مبادلات بانکی تحت فشار هستیم اما با راهکارهایی که می‌دانیم صادرات نفت را انجام می‌دهیم و یقین بدانید به زودی این دوران به پایان می‌رسد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان