تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۸

سند رویانیان علیه باشگاه پرسپولیس +عکس

واکنش باشگاه پرسپولیس و صدور بیانیه‌ای علیه رویانیان که با متهم کردن مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص عدم وجود سند ۶۰ هزار دلاری همراه بود، اکنون با پاسخ روشن او همراه شد.
سند رویانیان علیه باشگاه پرسپولیس +عکس
رویداد۲۴ با انتشار خبری مبنی بر توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس با توجه به مطالبات ۶۰ هزار دلاری یکی از طلبکاران، این باشگاه با صدور بیانیه‌ای مدعی شد که سند این بدهی که مربوط به زمان مدیریت محمد رویانیان است موجود نیست.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس نیز بلافاصله با توجه به این اتهام واکنش نشان داد و اعلام کرد این مطالبات مربوط به سال ۹۲ و بدهی دلاری به نیلسون کوره آ، گلر برزیلی سابق باشگاه است که او با دریافت مبلغ دلاری آن و دادن چک شخصی، این مشکل را برطرف کرده بود.

با این حال باشگاه با گذشت بیش از ۵ سال واکنشی به این موضوع نشان نداد و این اتفاق در نهایت باعث بروز بحثی شدید میان طلبکار (سردار ایزدبین) و معاون حقوقی باشگاه شد. در نهایت، اما گفته شد به این مطالبات واکنشی نشان داده نشده و به او اعلام کرده‌اند با توجه به حکمی که در اختیار دارد نسبت به توقیف لوگوی باشگاه اقدام کند و باشگاه نیز مسیر قانونی آن را دنبال خواهد کرد.

در ادامه، اما رویانیان بعد از اینکه در گفتگویی به توضیح این موضوع پرداخته بود، سند مربوط به پرداخت مطالبات ارزی نیلسون کوره آ. را که مربوط به سال ۹۲ و مبلغ ۶۰ هزار دلار بوده را در اختیار خبرنگار ما قرار داد که می‌توانید آن را مشاهده کنید.
 
سند رویانیان علیه باشگاه پرسپولیس +عکس
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان