تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۸

استقلال – استراماچونی؛ فعلا آمار خوب است

کادر فنی استقلال بدنبال آن است تا قبل از آغاز لیگ دو دیدار تدارکاتی دیگر را ترتیب دهند تا آبی پوشان بتوانند محک جدی تری خورده و خود را آماده شروع لیگ کنند.
استقلال – استراماچونی؛ فعلا آمار خوب است
رویداد۲۴ تیم فوتبال استقلال که زیر نظر آندره آ استراماچونی تمرینات خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر آغاز کرده است، تاکنون عملکرد خوبی در بازی‌های تدارکاتی از خود به جای گذاشته و این باعث شده تا هواداران این تیم به آینده آبی‌ها با مربی ایتالیایی امیدوار شوند.

به گزارش آی اسپورت استقلال طی این چند وقت اخیر ۴ بازی تدارکاتی برگزار کرده. دو بازی مقابل امید‌های خود و نیروی زمینی در تهران و دو بازی هم مقابل تیم‌هایی از نیجریه و رومانی در اردوی ترکیه. استقلال در این ۴ توانسته ۱۳ گل بزند و تنها دو گل دریافت کند که این آمار بسیار خوبی برای آن‌ها به حساب می‌آید.

همچنین کادر فنی استقلال بدنبال آن است تا قبل از آغاز لیگ دو دیدار تدارکاتی دیگر را ترتیب دهند تا آبی پوشان بتوانند محک جدی تری خورده و خود را آماده شروع لیگ کنند. هنوز تیم‌هایی که می‌خواهند با استقلال بازی کنند مشخص نیستند، اما به طور حتم این دو دیدار در دستور کار کادر فنی خواهد بود.
نظرات شما
پیشخوان