تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸

جزییات آتش‌سوزی در انبار کالا در لاله‌زار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی جزییات حریق در انبار کالا در لاله‌زار را اعلام کرد.

 رویداد۲۴ جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۷:۰۶ عصر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در کارگاه و انبار کالا در خیابان لاله‌زار شمالی، بعد از خیابان جمهوری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک محوطه ۶۰۰ متری بود که ۳۰۰ متر آن در دو بخش با سقف شیروانی مسقف شده بود و در اطراف آن بنا‌های دو تا سه طبقه قدیمی که همه آن‌ها تبدیل به کارگاه‌های مختلف شده بودند فراگرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در فضای باز این محوطه نیز تعداد زیادی کارتن چیده شده بود همچنین یک بخش ۲۰۰ متری در این محوطه بود که دارای یک طبقه و زیرزمین بود که در حقیقت کار‌های تولید و مونتاژ و آماده‌سازی لوستر فعالیت می‌کردند. در طبقه همکف نیز تعداد زیادی کارتن نگهداری می‌شد که این بخش دچار حریق شده بود و در حال سرایت به زیرزمین بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و از چندین طرف سعی در مهار آتش داشتند. خوشبختانه از گسترش آتش جلوگیری شد و در حال حاضر نیرو‌ها در حال لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل هستند.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جلال ملکی ، حریق
نظرات شما
پیشخوان