تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
علم‌الهدی:

اگر فکر شادی جوانان هستید دست پسر‌ها و دختر‌ها را در دست هم بگذارید/ نشاط ازدواج از کنسرت بیشتر است/ مشهد جای عیاشی نیست

خطیب نماز جمعه مشهد مقدس گفت: این تعبیری که مسافر مشهد را از زائر به گردشگر تغییر دهد و مجاور را به شهروند مبدل کند درست نیست. نه این شهر گردشگر دارد و نه شهروند دارد.
اگر فکر شادی جوانان هستید دست پسر‌ها و دختر‌ها را در دست هم بگذارید/نشاط ازدواج از کنسرت بیشتر است/مشهد جای عیاشی نیست
رویداد۲۴ آیت الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه دوم نماز جمعه حرم رضوی گفت: عزیزان ما در مدیریت این شهر باید بدانند که این شهر فقط مال امام رضا (ع) است و هویت این شهر باید به عنوان امام هشتم (ع) محفوظ بدارد و برادری که مدیریت شهر مشهد را به عهده گرفته باید به این مساله توجه داشته باشد.

وی افزود: این تعبیری که مسافر مشهد را از زائر به گردشگر تغییر دهد و مجاور را به شهروند مبدل کند درست نیست. نه این شهر گردشگر دارد و نه شهروند دارد. دم دروازه شهر بایستید و در راه آهن از هرکسی می‌توانید بپرسید که آیا برای گردش به مشهد آمده؟. ما اینجا گردشگر نداریم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: یکی از مدیران شهری آمد پیش من گفت: این شهر جوان دارد و این جوانان باید مطالباتشان تامین شود و شادی و نشاط می‌خواهند و ما باید آزادی آن‌ها را اجرا کنیم. این برادر خودش برادر شهید و جانباز بود و گفتم برو خانه از مادرت که مادر شهید و جانباز است بپرس تو شهروند مشهد هستی یا مجاور امام رضا؛ همانطور که مادرت جواب داد همانطور عمل کن. مطالبه این شهر از امام رضا مقدم است. بنده شفاف بگویم برخی جریان‌های قدرت و ثروت برای سودجویی به شهر ما آمدند و فکر کردند شهری که ۴ میلیون مسافر خارجی دارد بهترین جا برای تفریح و عیاشی است.

وی افزود: شما به فکر شادی جوان هستید؟! اگر اینگونه است دست این آقا پسر ۲۲ ساله و دخترخانوم ۱۸ ساله در دست هم بگذارید تا زندگی آرامش بخشی را آغاز کنند که نشاطش از کنسرت بیشتر می‌شود. امیدوارم مسئولین شهری ما که افراد با هویت و جبهه رفته هستند به هویت این شهر توجه داشته باشند که مردم نمی‌گذارند هویت شهر تغییر کند.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علم الهدی ، نماز جمعه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
Z
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
4
2
آفرین حاج آقا. عالی بود
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
2
1
احسنت برای اون پیشنهاد آخر
اگر واقعا این مدعیان به فکر شادی ما جوانان هستند هیچ چیز بیشتر از اینکه مسیر تشکیل زندگی را برای ما آسان کنند موجب شادی نخواهد شد.
TM
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
5
1
احسنت به امام جمعه مشهد که الحق والانصاف حرف درست رو زدند
خدا خیرشون بده که جلوی بی بندوباری رو تو مشهد امام رضا علیه السلام می گیرند
احمد
|
Canada
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
5
4
سلام .آقای علم الهدی این حرفتون کاملن درسته مشهد جای عیاشی و خوشگذرانی ووو نیست ... اما خود جنابعالی قبلن حرفهایی را زدید که متاصفانه باعث بد نامی مشهد شود .. شما با کدام دلیل عقل برای زاعرین خارجی که از عراق و دیگر کشورها برای زیارت می آیند زنان و دختران ایرانی را تشویق به صیغه شدن و همبستر شدن کردید .. آقای علم الهدی بنظر من مردی که از خانه اش خارج میشه چه برای کار چه برای زیارت چه تفریح وووو حتی به مدت زیاد اگه نتونه بند شلوارشو نگه داره و چشمو گوشش دنبال هوا و هوس باشه مرد نیست .. مرد واقعی کسیه که به همسر و خانوادش وفادار باشه . شما خجالت نکشیدید ناموس ایرانی را تشویق به همبستر شدن یک شخص اجنبی و خارجی کردید . اون زاعری که دنبال همچین مساعلی باشه اصلن زاعر نیست و به بهانه ی زیارت به دنبال عیاشی و خوشگذرانی اومده .. اگر بنا به دور بودن از همسر باشه خیلییییی خیلیییییی کسانی هستن که ماه به ماه و حتی بیشتر از زن و فرزندان شان دور هستن . مثلن نظامی های عزیز کشورمون . صنایع گاز نفت کشور . رانندگان ترانزیت و جاده ای کشور..وووو پس باید برای همه ی اینها شرایط زن صیغه ای فراهم بشه وووو ... نه آقای علم الهدی شما بد حرفی زدید .. یک مثل قدیمی هست که میگه پول فدای جان . جان فدای ناموس .. یعنی ناموس بالاترین چیز برای ماست ...ما ۸ سال جنگیدیم برای دفاع از کشور ناموس و آب خاکمون .. شما ناموس مملکت به باد دادید .. واقعان متاصفم براتون
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
1
5
یعنی این مردم تو شهر های دیگه دارن عیاشی میکنن ....
پاسخ ها
Shm
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
سلام
شما باید کل سخن رانی رو گوش کنین نه قسمت های انتخاب شده رو
یزدانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
6
2
دم آقای علم الهدی گرم
بابا مشتی قدیمی ها غیرت داشتند به نام مبارک امام رضا علیه السلام
الانه چی؟
خدا حفظتون کنه.
این رئیس روسای اگر بفکر شادی ما هستند برای ازدواج و معیشت ما کاری کنند.
بی خود خودشون به آین در اون در نزنن
بعضی ها
چون بی غیرتند دنبال اینند همه مثل خودشون کنند
اما کور خوندند ما امام رضا علیه السلام. امام خامنه ای و افراد انقلابی و باغیرت مثل آقای علم الهدی داریم.
سلامتیش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان