تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

روحانی: تحریم ظریف نشانه عاجز شدن آمریکا است/ ادعای ابرقدرتی دارند، اما از مصاحبه ظریف می‌ترسند

رئیس جمهور با بیان اینکه تمام ارکان کاخ سفید از مصاحبه های ظریف می لرزد، گفت:هرروز می گویند آماده مذاکره بدون پیش شرط با ایران هستند اما وزیر خارجه اش را تحریم می کنند.
روحانی: تحریم ظریف نشانه ترس و عاجز شدن آمریکا است
رویداد۲۴ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز به همراه همراه تعدادی از اعضای هیئت دولت سفری یک روزه به تبریز داشت.

رئیس جمهور در آیین افتتاح بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی هریس و آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی سهند بناب به تحریم ظریف از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: هرروز می‌گویند آماده مذاکره بدون پیش شرط با ایران هستند، اما وزیر خارجه اش را تحریم می‌کنند.

وی افزود: تحریم ایران به منزله شکست تعهدات‌شان در برابر نهاد‌های بین‌المللی و سازمان ملل و یک ملت بزرگ ۸۲ میلیونی است. آن‌ها با تحریم فقط شکست را تحمل می‌کنند و هیچ سودی ندارد؛ این تحریم به ضرر همه است، اروپا هم ضرر می‌کند، ما هم ضرر می‌کنیم، اما در بخش منفعت این تحریمها، این تنها ملت ایران است که نفع می‌برد.

روحانی تاکید کرد: ما روی پای خودمان می‌ایستیم؛ در حوزه فناور‌های نوین پیشرفت‌های بسیاری خوبی کردیم.

اهم اظهارات رئیس دولت دوازدهم را بخوانید؛

*تحریم وزیرخارجه نشان می‌دهد دشمنان آنقدر عاجز شده اند که فرصت تفکر ندارند.

*اگر می‌خواهند مذاکره کننده جز وزارت خارجه مگر راه دیگری هست؟ او رییس دستگاه سیاست خارجی است.

*تمام ارکان کاخ سفید از مصاحبه‌های ظریف می‌لرزد.

*قدرت وزیر خارجه، رییس جمهور و رهبر معظم انقلاب ما از کجاست؟ قدرت ما از مردم است.

*ادعای ابرقدرتی دارند، اما از منطق و مصاحبه یک دیپلمات شجاع و مقتدر مثل ظریف می‌ترسند.

*بسیار روز خوبی برای من و هیات دولت و مردم آذربایجان‌شرقی و شهرستان هریس است که قدم دیگری برای رونق اقتصادی کشور و رشد اقتصادی بر می‌داریم.

*در ظرف چند سال این نیروگاه شروع شده و تا سال ۹۸ به اتمام رسیده است باعث خرسندی است، این نیروگاه که در این چند سال توانسته قدم بسیار بزرگی را بردارند برای همه ما مایه مباهات است.

*طرح‌های زیربنایی برای تحولات اجتماعی، اقتصادی بسیار حائز اهمیت است، معمولا این نعمت‌ها در زمانی که انسان می‌تواند به خوبی و راحتی استفاده کند اصل نعمت یادش می‌رود و شبیه ماهی که در آب است و آب را فراموش می‌کند.

* اگر خدایی ناکرده قطعی برق در بیمارستان داشته باشیم یا مواد ضروری تولید شده به علت برق تولید نشود بهتر احساس می‌شود که این خدمات اجتماعی چقدر ضرورت دارد.

*همین آماری که وزیر نیرو به آن اشاره کرد که در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی مقدار برق کشور ۷ هزار مگاوات بوده و در آغاز دولت تدبیر و امید ۶۹ هزار مگاوات بوده و امروز که در خدمت شما هستیم ۸۱ هزار و ۷۰۰ مگاوات است که این به معنای یک رشد بسیار چشمگیر در زمینه سرمایه‌گذاری و تولید در زمینه انرژی است.

*ورود به تکنولوژی مدرن برای بالا بردن راندمان یک ظرفیت بزرگ است، راندمان ۵۸ درصد یک راندمان بزرگی بوده و تحولی بسیار بزرگ است که بتوان از نیروگاه‌ها استفاده کرد.

*هر افتتاحی یک نوع فتح و سرآغاز یک موفقیت برای رشد اجتماعی و اقتصادی است، در سال جدید در هر ماه شاهد یک افتتاح در زمینه آب و برق بودیم و امروز نیز چنین است.

این خبر درحال تکمیل است...
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
0
لطف بگو شما از چی پمپو میترسی که تا حالا حتی اجازه ی بار مصاحبه ندادین بهش ...آخه شماها چقدر پر رو هستین به طرف اجازه صحبت نمیدین ولی توقع دارین خودتون یکطرفه هرچی دوست دارین بگین .....بقول ....کسی که یکطرفه با قاضی بره رازی هم برمیگرده ....آقای شجاع روحانی ..شما حتی داخل کشور به مخالفان خودتون اجازه صحبت نمیدین
نظرات شما
پیشخوان