تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

دلیل اختلاف خطیر و عضو هیئت مدیره استقلال

دلیل اختلاف معاون ورزشی سابق و عضو هیئت مدیره استقلال مشخص شد.

دلیل اختلاف خطیر و عضو هیئت مدیره استقلال

رویداد۲۴ اظهارات علی خطیر معاون مستعفی باشگاه استقلال در نشست خبری خود، افشاگری‌های زیادی را در بر داشت. خطیر مدعی شد که عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال فروردین‌ در یکی از جلسات هیئت مدیره روی تخته وایت بورد می‌نویسد که ۶ بازیکن استقلال باید پایان فصل بروند. مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، فرشید باقری، علی کریمی بازیکنانی بودند به آن‌ها اشاره شده است.

معاون پیشین استقلال همچنین مدعی شد که طبق مصوبه هیئت مدیره استقلال در فروردین‌ با استراماچونی مذاکره کرده است. اینکه چرا خطیر در این مقطع به قول خودش دست به افشاگری زده، قابل بحث است اما صحبت‌های او نشان می‌دهد که چقدر بین مدیران استقلال اختلاف نظر و همچنین تناقض وجود دارد.

اختلاف بین خطیر و کامران منزوی (شخصی که به او اشاره شده) از فصل نقل‌وانتقالات شروع شد. جایی که منزوی در پی عدم سازگاری خطیر با وریا غفوری و سیدحسین حسینی شخصا با این دو بازیکن مذاکره کرد و تقریبا با رقم پیشنهادی غفوری و حسینی هم موافقت کرد. خطیر که از این اتفاق جا خورده بود، به امیرحسین فتحی گلایه می‌کند که چرا باید عضو هیئت مدیره استقلال با فراموش کردن جایگاه خود، چنین کاری بکند. اگر قرار است قهرمان شود، بهتر بود از ابتدا به او می‌گفتند که باشگاه مشکلی برای بستن قرارداد با رقم‌های بالا ندارد، چرا باید این وسط او بین هواداران و بازیکنان خراب شود.

موضوع بعدی که باعث اختلاف خطیر و منزوی شد، مصاحبه معاون ورزشی باشگاه علیه غفوری و حسینی بود. در مصاحبه‌ای که خطیر شفاف اعلام کرد که این دو بازیکن درخواست چه مبلغی را داده‌اند. حسینی و غفوری هم در رسانه‌ها موضع تندی علیه خطیر گرفتند. معاون پیشین استقلال انتظار داشت اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه که از او خواسته بودند چنین صحبت‌هایی انجام دهد، پشت او قرار گرفته و حمایت کنند، اما این کار را نکردند. خطیر که متوجه این مسائل شد، بحث حضور مدیر برنامه جنجالی معروف را بهانه کرد و از سمت خود استعفا داد.

نکته قابل توجه در اتفاقات اخیر، سکوت باشگاه استقلال است. منزوی هنوز واکنش خاصی به اظهارات خطیر نشان نداده و منتظر مانده تا فتحی مدیرعامل باشگاه موضع بگیرد، اما غافل از اینکه فتحی می‌داند حق با خطیر است و به همین دلیل واکنشی نشان نداده است.

منبع: میزان
نظرات شما
پیشخوان