تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

توضیحات وزیر ورزش در خصوص جلسه با هیات رئیسه فوتبال

مسعود سلطانی فر گفت: در دیدار با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص مسائل مربوط به آماده سازی برای آغاز لیگ صحبت کردیم.

توضیحات وزیر ورزش در خصوص جلسه با هیات رئیسه فوتبال

رویداد۲۴ مسعود سلطانی فر پس از بازدید از تمرینات تیم های ملی کاراته، تکواندو و احسان حدادی پرتاب گر گفت: ستاد المپیک ۲۰۲۰ را از یک سال و نیم پیش با هدف رصد وضعیت ورزشکاران المپیکی و حمایت از آن ها برای حضور پر قدرت در بازی های المپیک تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که اگر محدودیتی در امکانات و منابع داریم این مسایل به شامل ورزشکاران المپیکی لطمه نزند.

وزیر که در جمع خبرنگاران صحبت می کرد افزود: مهمترین رشته های مدال آور ما در المپیک کشتی، تکواندو و وزنه برداری و تک مدال احسان حدادی بوده است. این دوره کاراته نیز به المپیک اضافه شده و خوشبختانه با توجه به نتایج کاراته ایران به این رشته نیز امید زیادی برای مدال داریم. همچنین به جودو، تیراندازی و قایقرانی و شمشیربازی نیز برای کسب مدال شانس زیادی دارند. ما اگر در شمشیربازی در بخش تیمی کسب سهمیه کنیم با دو برد به فینال می رسیم و شانس زیادی برای کسب مدال داریم. مجتبی عابدینی نیز از شانس های مدال اوری ماست.

وی ادامه داد:بازدیدهای ما به اتفاق رییس کمیته ملی المپیک برای اعلام حمایت و پشتیبانی برای کسب موفقیت در المپیک است.

سلطانی فر گفت: والیبالیست های ما نیز احتمالا سهمیه المپیک را می گیرند. ما در بین ۶ تیم برتر جهان قرار گرفتیم و یقین دارم والیبال کسب سهمیه می کند و شانس زیادی نیز برای رفتن به روی سکو در المپیک داریم. با وجود مشکلات مالی و محدودیت ها اما با چنگ و دندان نیاز رشته های المپیکی را براورده می کنیم.

وزیر ورزش به جلسه با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: دیروز اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال دفتر من آمدند و جلسه خوبی داشتیم. با همه فدراسیون ها در ارتباطیم و فکر می کنم از همه ظرفیت ها برای کسب نتایج خوب بهره می بریم. در این جلسه درباره لیگ، آماده سازی استادیوم ها، نصب سیستم VAR، حل ناهماهنگی ها که در برخی بازی ها وجود داشت صحبت کردیم. درباره آماده سازی تیم ملی فوتبال و رقابت هایی که تیم ملی در پیش دارد و موارد مربوط به داوری، فوتسال و فوتبال بانوان نیز صحبت کردیم.

وی سپس درباره شرایط نامناسب اردوی تیم های کاراته و تکواندو و گلایه از ناکارآمدی سیستم تهویه سالن گفت: رییس کمیته ملی المپیک دستورات لازم را برای حل این مشکل صادر کرده و بزودی حل می شود.

سلطانی فر در مورد مسدود شدن حساب برخی فدراسیون های المپیکی بدلیل پرداخت نشدن مالیات و راهکار وزارت ورزش در اینباره نیز پاسخی نداد.

وزیر ورزش به بحث حضور بانوان در ورزشگاه ها و ضرب الاجل فیفا در این باره گفت: به موقع در این خصوص صحبت می کنیم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان