تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

ابهام درباره جلسه کذایی استراماچونی و فتحی

در حالی که رسانه ها از حضور فدریکو پاستورلو مدیربرنامه آندره آ استراماچونی در تهران برای برگزاری جلسه مهمی با مسئولان باشگاه استقلال برای حل اختلافات پیش آمده خبر داده بودند اما جلسه دو نفره و بین فتحی و استراماچونی برگزار شد!

ابهام درباره جلسه کذایی استراماچونی و فتحی

رویداد۲۴ در حالی که رسانه ها از حضور فدریکو پاستورلو مدیربرنامه آندره آ استراماچونی در تهران برای برگزاری جلسه مهمی با مسئولان باشگاه استقلال برای حل اختلافات پیش آمده خبر داده بودند اما جلسه دو نفره و بین فتحی و استراماچونی برگزار شد!

گذشته از غیبت مشکوک مدیربرنامه استراماچونی در جلسه مذکور، اظهارات عجیب فتحی در پایان نشست اش با سرمربی ایتالیایی استقلال بود. مدیرعامل باشگاه استقلال که پیش از این جلسه گفته بود یک رسانه داخلی (شما بخوانید خبرنگار معروف ایتالیایی نزدیک به استراماچونی) مسائل استقلال را آنگونه که نیست جلوه داده و باید این مسائل حل و فصل شود، در پایان جلسه اش با استراماچونی منکر همه چیز شد و گفت: مثل هفته‌های گذشته جلسه ما در فضای گرم و صمیمی برگزار شد و درباره مسائل موردنظر صحبت کردیم.مشکلی برای ادامه کار نداریم.

این‌طور نیست مشکلات نباشد اما این مشکلات به تیم لطمه نمی‌زند و در این فضا استقلال بهتر آماده می شود.حال این سوال پیش می آید که اگر مسئله ای نبوده چرا استراماچونی تهدید به استعفا و کناره گیری کرده و 48 ساعت به باشگاه فرصت داده بود؟سوال دیگری که مطرح می شود این است که اگر این جلسات هفتگی است چرا جلسه این هفته رسانه ای شد و همه منتظر خروجی آن بودند؟به نظر می رسد تناقض گویی مسئولان باشگاه استقلال یکی از مواردی است که ایجاد حاشیه می کند و خوراک به رسانه ها و کاربران فضای می دهد و در واقع باید گفت خود کرده را تدبیر نیست!

منبع: آخرین خبر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
تیمور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
1
بابا دست سر استقلال بردارید.فقط گیر دادین به این باشگاه.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
0
1
جیره خورهای لنگی به شما ربطی نداره بس دیگه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان