تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
ووشو قهرمانی آسیا - برونئی؛

کسب یک مدال طلا و نقره دیگر برای ووشو ایران

روز سوم از از دهمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا با کسب یک نشان طلا و یک نشان نقره توسط نمایندگان کشورمان همراه بود.
کسب یک مدال طلا و نقره دیگر برای ووشو ایران
رویداد۲۴ در ادامه دهمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا که در برونئی جریان دارد، امروز چهارشنبه و در رقابت‌های نوبت صبح شاهین بنی طالبی که طی دو روز گذشته موفق به کسب دو نشان برنز شده بود، در فرم «نن گوئن» رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال بالاتر از تمام رقبیان ایستاد و مدال طلا را از آن خود کرد. بنی طالبی با امتیاز ۹.۳۲ به مدال طلا رسید، نماینده مالزی با ۹.۳۱ دوم شد و تالوکار اندونزی با ۹.۳۰ در جایگاه سوم ایستاد.

در تالو دختران نیز نازنین بازدار که یک نشان برنز کسب کرده بود، در همین فرم «نن گوئن» با امتیاز ۹.۳۱ به مدال ارزشمند نقره دست یافت. در این بخش نماینده چین تایپه با ۹.۳۳ امتیاز مدال طلا را از آن خود کرد. تالوکاران اندونزی، ویتنام و کره جنوبی نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

برای تیم ایران تاکنون شاهین بنی طالبی، سهیل موسوی و یونس شهرکی سه نشان طلا کسب کرده اند. نازنین بازدار صاحب یک مدال نشان نقره شده است و شاهین بنی طالبی (۲ مدال)، تیم دوئلین دختران (متشکل از فاطمه جزینی و منیره پناهی)، نازنین بازدار و منیره پناهی هم ۵ مدال برنز کسب کرده اند.

مسابقات ووشو قهرمانی آسیا که با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۲۱ کشور روز دوشنبه آغاز شد تا روز جمعه اول شهریورماه ادامه خواهد داشت.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان