تاریخ انتشار: ۲۱:۱۷ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸

رزمایش «غدیر» نیروی زمینی سپاه در شمالغرب برگزار شد/ انهدام مقرهای تروریستی

رزمایش بزرگ غدیر نیروی زمینی سپاه در ارتفاعات استان آذربایجان غربی اجرا شد.

رزمایش «غدیر» نیروی زمینی سپاه در شمالغرب برگزار شد/ انهدام مقرهای تروریستی

رویداد24 رزمایش بزرگ غدیر توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه با رمز یا علی بن ابی‌طالب (ع) در ارتفاعات مرزی منطقه بورالان ماکو در استان آذربایجان غربی اجرا شد.

ارتقا آمادگی های رزمندگان و پاسداران مرزهای میهن اسلامی، انهدام بقایای مقرهای گروهک های تروریستی ضد انقلاب مورد حمایت استکبار جهانی و پاکسازی مناطق شمال غرب کشور از وجود اشرار مسلح از جمله اهداف برگزاری این رزمایش بود.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه این رزمایش گفت: این رزمایش، رزمایشی واقعی است، چراکه زمین، دشمن و نیروی رزمنده آن واقعی هستند.

وی در تشریح واقعی بودن این رزمایش گفت: سالیانه رزمایش‌های متعددی با اهداف آموزشی و تاکتیکی توسط نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود. رزمایش غدیر علاوه بر اینکه با این هدف برگزار شد، پاکسازی مناطق مرزی از وجود احتمالی تروریست‌های ضدانقلاب هم در دستور کار داشت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: از این رو رزمایش نیروی زمینی سپاه در منطقه شمال‌غرب به یک عملیات واقعی شبیه است؛ چراکه احتمال می‌رود تروریست‌هایی در مناطق مرزی کمین کرده باشند که با اجرای رزمایش غدیر مورد هدف قرار گرفته می‌شوند.

سردار پاکپور در پایان عنوان کرد: امنیت مرزهای کشور برای ما بسیار مهم است و در برابر هرگونه تحرکی که امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران را به خطر بیاندازد، خواهیم ایستاد و با هیچ متجاوزی تعارف نداریم.

نظرات شما
پیشخوان