تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
مهدی تاج:

گزارش ناظران پنج دقیقه بعد از بازی می‌رسد

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که گزارش ناظران بازی در لیگ نوزدهم پنج دقیقه بعد از پایان سوت بازی به فدراسیون می‌رسد.

گزارش ناظران پنج دقیقه بعد از بازی می‌رسد

رویداد24  مهدی تاج در مراسم معرفی برترین‌های فصل هجدهم لیگ برتر گفت: در پایان لیگ فصل گذشته جلسات بسیار زیادی را در پایان جام حذفی در جا‌های مختلف داشتیم و با اهالی فوتبال صحبت کردیم. همه ارکان خواهان تفاوت در لیگ امسال با سال‌های گذشته بودند. اتفاقی که همه دنبال آن بودند. خوشبختانه وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال به همراه باشگاه‌ها تلاش مضاعفی داشتند تا ورزشگاه‌ها به نحو احسن بازسازی شوند.

وی ادامه داد: در همین بازی پرسپولیس و پارس جنوبی ایراداتی وجود داشت، اما باید بگویم که بلیت فروشی الکترونیکی شده است تا پرسپولیس و استقلال در ادامه راه بتوانند با رفع نقایص پذیرای هواداران خود باشند.

مهدی تاج ادامه داد: باید شرایط متفاوت می‌شد. ما باید از شرایط موجود عبور می‌کردیم. نظام هماهنگی الکترونیکی فوتبال انجام شده است. بالافاصله پس از پایان بازی‌ها گزارش ناظران بازی پنج دقیقه بعد از سوت بازی به فدراسیون فوتبال رسید. همه چیز الکترونیکی شده است تا بتوان تصمیم گرفت چه اتفاقی در فوتبال می‌افتد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد نقایص برخی ورزشگاه‌ها تاکید کرد: ما باید سال‌های قبل این مشکلات را برطرف می‌کردیم و نباید پویشی به وجود می‌آمد تا این مشکلات حل شود. این مشکلات امسال حل شد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان