تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸

مخالفت شورای شهر با واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شهرداری بدون مجوز شورا نمی‌تواند هیچ ملکی را به سازمان‌های دیگر واگذار کند، گفت: مخالف واگذاری ۱۱ ساختمان بهاران به بهزیستی هستیم.
مخالفت شورای شهر با واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی
رویداد۲۴ الهام فخاری عضو شورای شهر تهران، درباره احتمال واگذاری ۱۱ ساختمان «بهاران» توسط شهرداری به بهزیستی اظهار داشت: واگذاری هر ملکی بدون مصوبه شورای شهر در شهرداری امکان‌پذیر نیست و شهرداری نمی‌تواند دارایی و فضای شهری خود را به سازمان‌های دیگر بدون مجوز شورای شهر واگذار یا انتقال دهد.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: موضوع واگذاری مجموعه بهاران به بهزیستی در شورای شهر بررسی می‌شود و ما مخالف این مساله هستیم. البته شهردار تهران هم موضع خوبی در این زمینه داشته است

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در مرداد سال جاری به دلیل عدم واگذاری ۱۱ ساختمان بهاران به بهزیستی توسط شهرداری انتقاد کرد و گفت: موضوع آسیب‌های اجتماعی دغدغه فرا روی شهروندان تهرانی است و رفع آن نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی است.

مجتمع‌های بهاران مراکز توانمندسازی و کارآفرینی است که سالانه تعداد زیادی معتاد بهبودیافته از طریق آن آموزش‌های مهارتی را فرا می‌گیرند.
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مراکز بهاران
نظرات شما
پیشخوان