تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
لاریجانی:

دوستی و ایجاد ارتباط با همسایگان از اولویت‌های نظام است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دوستی و ایجاد ارتباط با همسایگان از اولویت‌های نظام است.

دوستی و ایجاد ارتباط با همسایگان از اولویت‌های نظام است

رویداد24 علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در همایش سازمان اطلاعات خارجی وزارت اطلاعات گفت: از تلاشهای وزارت اطلاعات قدردانی می‌کنم و معتقدم در این دوره خیلی حرفه ای، منظم و با جهت گیری درست نظام اقدام می کند و با حساسیت، متانت و تدبیر لازم کارها را پیگیری می کند.

 لاریجانی افزود: وزارت اطلاعات در  فراز و فرود های کشور شرایط متفاوتی را تجربه کرده است و امروز کارهایش از پختگی لازم برخوردار است و تسلط خوبی در این وزارت مشاهده می شود که دستاورد مهمی است. حرکت وزارت مورد تکیه مسئولان نظام است و گزارشات سازمان اطلاعات خارجی از نظر شکل و صورت و نیز محتوا خوب است.

وی اظهار داشت: امروز تمرکز بر مسائل اقتصاد مقاومتی، ایجاد انگیزه و امنیت اقتصادی برای کارآفرینان و همچنین وفاق میان مسئولان نیاز کشور است.

 رئیس مجلس با اشاره به ضرورت خنثی سازی توطئه ها و اقدامات دشمن بر افزایش تبادل اطلاعات و همکاری ها با کشورهای دوست تأکید کرد.

 لاریجانی همچنین بر حضور عناصر اطلاعاتی انقلابی و مومن در  مقابله با مفاسد تأکید کرد.

 وی همچنین به بهره گیری دشمنان از منافقین و داعش اشاره کرد و گفت: وزارت اطلاعات باید بر این دو موضوع و کسب اطلاعات و رفتارشناسی آنان همچنان توجه داشته باشد. دوستی و ایجاد ارتباط با همسایگان از اولویت های نظام است.

نظرات شما
پیشخوان