تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
سردار مهری مطرح کرد:

شرایط سفر سربازان به عراق برای مراسم اربعین چیست؟‎

مشمولان غیر غایبی که تصمیم دارند برای اربعین به عراق مسافرت کنند، تسهیلات خروج از کشور بدون اخذ وثیقه دریافت می کنند.
سربازان، بدون وثیقه می‌توانند برای مراسم اربعین به عراق سفر کنند
رویداد۲۴ رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا صبح امروز -سه شنبه ۱۲ شهریور ماه-در نشست خبری که در سازمان وظیفه عمومی ناجا برگزار شد، گفت: اولین عرصه حضور سرباز، مسئولیت پذیری و مشارکت جوانان در عرصه دفاعی نظامی و اجتماعی هست در ایران سرباز نقش مهمی در توان دفاعی امنیتی و انتظامی و اجتماعی دارد، نیرو‌های مسلح ما مفتخر است که از حضور جوانان برای دفاع از تمامیت ارزی کشور برای استقرار امنیت در کشور استفاده می‌کند.

سردار تقی مهری گفت: کسب مهارت‌های جمعی، شیوه زندگی دسته جمعی در سربازی فراهم می‌شود، بنابراین تقویت روحیه ایثار و کمک به دیگران از مزایای دوره سربازی است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: با تشکیل قرارگاه مهارت آموزی همکاری خوبی بین دولت و نیرو‌های مسلح برقرار شده است. بنا است هر فردی که به سربازی می‌آید یک مهارت را فرا بگیرید و بعد از سربازی هم تسهیلات خوبی را از سوی دولت بگیرند.

سردار مهری گفت: برای مشمولان غیر غایب که تصمیم دارند برای اربعین به عراق مسافرت کنند، سازمان وظیفه عمومی تسهیلات خروج از کشور را در نظر گرفته است. تمامی دانش آموزان، دانشجویان و طلاب که قصد سفر به عتبات را دارند، می‌توانند بدون سپرده یا وثیقه از کشور خارج شوند و در راهپیمایی اربعین شرکت کنند، حتی افرادی که برگه اعزام گرفتند می‌توانند به پلیس +۱۰ رفته، مجوز بگیرند و به مراسم اربعین بروند.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان