تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۸

بیانی: استراماچونی نباید برای استقلال حاشیه درست کند

پیشکسوت استقلال گفت: استراماچونی نباید با رفتارهایش برای تیم خود حاشیه درست کند، زیرا در حال حاضر استقلال بیشتر از هر چیز به آرامش نیاز دارد.
بیانی: استراماچونی نباید برای استقلال حاشیه درست کند
رویداد۲۴ «شاهین بیانی» اظهارداشت: استقلال از نبود یک بازیکن با تجربه در ترکیب خود رنج می‌برد و همین موضوع مشکلاتی را در دو بازی اخیر در لیگ برتر به وجود آورده است.

وی افزود: استقلال نباید در بازی‌های ابتدایی فصل این‌قدر راحت امتیاز از دست دهد. با ادامه این شرایط بازهم شاهد از دست رفتن قهرمانی خواهیم بود.

پیشکسوت استقلال با انتقاد از رفتار‌های سرمربی این تیم، خاطرنشان کرد: استراماچونی نباید با رفتار‌های خود برای استقلال حاشیه درست کند، زیرا در حال حاضر استقلال بیشتر از هر چیز دیگری به آرامش نیاز دارد.
بیانی تصریح کرد: استقلال برابر ماشین سازی می‌توانست برنده باشد، اما اشتباهاتی که بازیکنان در دقایق پایانی انجام دادند باعث شد تا به راحتی دو امتیاز مهم را از دست دهد.

وی تاکید کرد: هواداران استقلال انتظار موفقیت دارند و ناکامی‌های گذشته کاسه صبرشان را لبریز کرده است. لیگ نوزدهم برای استقلال حساس و سرنوشت ساز است و بازیکنان و مربیان باید شرایط موجود را درک کنند.
پیشکسوت استقلال در پایان گفت: استقلال باید پیش از شهرآورد هماهنگی کامل را به دست آورد تا در این مسابقه حساس با آمادگی کامل روبروی رقیب سنتی خود قرار گیرد.

 

 

 

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان