تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

مهدی پاشازاده:سرمربیگری استقلال به کسی رسید که حقش بود

پاشازاده با حمایت از منصوریان می گوید:«برای علیرضا در استقلال آرزوی موفقیت می کنم.»
رویداد۲۴پاشازاده با حمایت از منصوریان می گوید:«برای علیرضا در استقلال آرزوی موفقیت می کنم.»

مهدی پاشازاده که زمانی همبازی علیرضا منصوریان در استقلال بود درباره سرمربیگری او در این تیم می گوید:«من خودم از منصوریان حمایت می کنم و بدون شک بهترین گزینه است.منصوریان هم جوان است و هم اینکه فکر می کنم بتواند در استقلال نتایج خوبی بگیرد.به نظرم حق منصوریان بود که روی نیمکت استقلا بنشیند.»

او درباره نتایج استقلال در فصل قبل و اینکه حاشیه های به وجود آمده را چطور باید جمع کرد هم گفت:«من زیاد درباره تیم حرف نمی زدم اما حالا که لیگ به اتمام رسیده است باید بگویم که آمار و ارقام نشان می دهد که یک سری اتفاق ها افتاده است.نوسان های زیادی در استقلال وجود داشت.در لیگ یک سری از بازی ها را اصلا نباید ببازید مثل بازی بارقبای اصلی.یک سری بازی ها هم هستند که حتما باید در آن ها برنده باشید مثل بازی با تیم های ضعیف.استقلال قهرمانی را زمانی از دست داد که به تراکتورسازی باخت.»

او در پایان با بیان اینکه هر چیزی باید سرجای خودش باشد گفت:«در هر تیمی هر چیزی باید سر جای خودش باشد.حرف من این است که کاپیتان ها می توانند پلی باشند بین بازیکنان و مربی اما نباید هیچی چیزی از چارچوب خارج شود.در هر صورت من بر این عقیده هستم که منصوریان می تواند در استقلال موفق باشد و من برایش آرزوی موفقیت می کنم.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
aaaaaammmajid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
0
.یادداشت ویژه برای مجید نامجو مطلق عزیز...sociology...
باسلام. ابتدا انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی استقلال را به او و طرفدارنش تبریک عرض میکنم و برای او ارزوی موفقیت دارم. اماواقعیت این است که منصوریان سابقه کاردر تیم پرحاشیه راندارد ودر نفتی مربی گری کرد که این تیم از پایه توسط فرکی و گلمحمدی ساخته شد و منصوریان فقط جای انها نشست. ازطرفی نفت حتی یک تماشاگر هم نداشت تا درشرایط بحرانی که تیم ۱۶ ام جدوم بود شعار حیاکن رها کن سر دهد. بنظر می رسید منصوریان اگر حتی نیم فصل به عنوان مربی به کادر استقلال اضافه میشد یا دریک تیم پرتماشاگر مثل ملوان فولاد... مربی گری میکرد بیشتر با حواشی اشنا میشد و دراستقلال بهتر نتیجه میگرفت. بنظر میرسد که تا قبل از هفته ۱۵ ام حاشیه ها گریبانگیر منصوریان شود و مجبور به استعفا شود.. اما انطرفتر مجید نامجومطلقی قرارداشت که یک دوره زمانی که مرفاوی تیمش در اوج حاشیه وبی نظمی و نتیجه نگرفتن بود به استقلال امد و استقلال ده پیروزی پیاپی در ۱۰ بازی اخر لیگ کسب کرد و نایب قهرمان شد وتیم به مرحله بعداسیارفت.. حتی درتیم های دسته اول هم خودرانشان داد وتیم اخر رانیم فصل تحویل گرفت و به پنجم رساند.. نامجومطلقی که حاشیه ندارد.لابی ندارد. و تیمش بازهای زیبایی در زمین انجام میدهد. بنظر میرسید بهتر بود که در این زمان هدایت استقلال به نامجومطلق سپرده میشد. ولی توصیه من به این مربی بادانش این است که تانیم فصل صبر کند ونیم فصل قطعا استقلال دنبال سرمربی میگردد وچه کسی بهتر از نامجومطلق. واقعیت این است مردم از سبک بازی قلعه نوعی و مظلومی که فقط امیدشان به سانتر و روی هوابازی کردن است تمام شده. چه بهتر که مربی سالمی چون نامجومطلق به حق خود در استقلال برسد.با ارزوی موفقیت برای نامجومطلق
m1992dani@gmail.com
نظرات شما
پیشخوان