تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
یک عضو فراکسیون امید مجلس:

مسئولان ایران در شرایط کنونی مذاکره با آمریکا را برنمی‌تابند

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «تنها راه پیش روی آمریکا توبه و بازگشت به برجام است»، گفت: تنها زمانی می‌توان با آمریکا مذاکره کرد که آمریکا به برجام بازگردد و توبه کند.
مسئولان ایران در شرایط کنونی مذاکره با آمریکا را برنمی‌تابند
رویداد۲۴ سید ابوالفضل موسوی بیوکی گفت: بیانات رهبری برای تمامی سیاست مداران و مسئولان کشور روشن و شفاف بود. آنچه که مشخص است در شرایط کنونی مسئولان ایران اعم از رئیس جمهور و وزیر خارجه مذاکره با آمریکا را برنمی‌تابند.

وی در ادامه اظهار کرد: تنها زمانی می‌توان با آمریکا مذاکره کرد که آمریکا به برجام بازگردد و توبه کند. آنگاه امکان مذاکرات در چارچوب برجام وجود دارد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه تاکید کرد: البته در صورت توبه آمریکایی‌ها و بازگشت آن‌ها به برجام نیز مذاکرات تنها در چارچوب برنامه هسته‌ای ادامه خواهد یافت و ایران در خصوص مسائل دفاعی و سیاسی خود مذاکره‌ای نخواهد داشت.

موسوی، با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه هدف آمریکایی‌ها از طرح مجدد موضوع مذاکره، تحمیل خواسته‌های‌شان و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران است، تصریح کرد: آمریکا تاکنون سیاست فشار حداکثری را در قبال ایران در پیش گرفته است و تاثیرات آن نیز در اقتصاد کشور خود را نشان می‌دهد، اما ما مردم مقاومی داریم و قطعا ملت ایران با مقاومت پیروز میدان خواهند بود.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان