تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکم زندان پریسا رفیعی دانشجوی دانشگاه تهران تایید شد

حکم زندان پریسا رفیعی دانشجوی دانشگاه تهران و فعال صنفی دانشگاه تایید شد.

 

حکم زندان پریسا رفیعی دانشجوی دانشگاه تهران تایید شد

رویداد۲۴   بعضی رسانه‌ها خبر دادندید حکم هفت سال زندان  پریسا رفیعی دانشجوی دانشگاه تهران در دادگاه تجدید نظر تایید شد. صفیه قره باغی خاله پریسا رفیعی در صفحه توییتر خود نوشت ‏دادگاه تجدیدنظر بدون برگزاری جلسه دادگاه و به صورت غیابی حکم ۷ سال حبس تعزیری، ۷۴ ضربه شلاق و دو سال ممنوع‌الخروجی و محرومیت از عضویت در گروه‌های سیاسی خواهرزاده‌ام ‎پریسا رفیعی فعال صنفی دانشگاه تهران را عینا تایید کرد.

سلطانعلی رفیعی پدر پریسا رفیعی نیز به رویداد۲۴ گفت فعلا از شدت این حکم کاملا ظالمانه است که از آن در حیرتم، تا بعد با تمرکز بیشتر صحبت می‌کنیم.

پریسا رفیعی از دانشجویان فعال صنفی دانشگاه تهران به شمار می‌رفت.

پیش از این در روز‌های اخیر حکم ۱۸ ماه زندان برای فرشته طوسی، دانشجوی اصلاح طلب دانشگاه علامه نیز در دادگاه تجدید نظر تایید شده بود.

ظاهرا در رویه جدید قضایی، نیازی به حضور متهم در جلسات تجدید نظر نیست و همین مسئله باعث شده حکم دادگاه قبلی در این دو مورد، عینا برای دادگاه بعدی تایید شود.

برخی فعالان دانشجویی معتقدند با آغاز ماه مهر و بازگشایی دانشگاه ها، صدور چنین احکامی، پیام بدی را به فعالان دانشجویی می‌دهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
1
6
اقای رئیسی لطف ی فکری به حال این احکام سنگین حبس ها بکنین ...۷ سال شوخی نیست ...مگه این ادم جنایت کرده اخه گناهش چی بود که اینقدر باید حبس بشه بخدا این کار درست نیست ..چرا هرکی ی کلمه حرف ی اعتراض کرد باید مثل قاتلین باهاش برخورد بشه
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
1
1
حتما خلافی کرده هفت سال براش بریدن دیگه . لطفا بی قانون گرایان رو مورد حمایت قرار نده رویداد جان
پریسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
0
3
واقعا باید تاسف خورد بحال این مملکت که با دانشجوها اینطوری برخورد میکنن با اختلاس گرا چون آقازاده هستن طوری دیگه... آخر میمیرید شما هم و اینجا نمیمونید دنیا ارث پدریتون نیست
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
0
0
دانشگاه تهران مشکل داره..هرکی رفته اونجا بدون آینده ای اومده بیرون..بدبخت پریسا..جوونیش تباه شد البته تو ایران هیچ جام بعد از حبسش نمیتونه کار کنه بخصوص کار دولتی البته دیگه ایران نمیمونه و میره بهترین کشور زندگی میکنه چون فعال سیاسیه دمت گرم اینجا تو ایران که تباه شدی اما برو بکن از اینجا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان