تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸
باهنر:

«وحدت» پاشنه آشیل اصولگرایان در انتخابات است

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه پاشنه آشیل اصولگرا‌ها در انتخابات پیش رو وحدت است، گفت: اگر توفیق کم‌رنگی در انتخابات داشته باشیم به خودمان باخته‌ایم، چون رقیب قدری که کارنامه خوب داشته باشد نداریم.

«وحدت» پاشنه آشیل اصولگرایان در انتخابات است

رویداد۲۴  محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین شامگاه امروز (شنبه) در نشست ماهیانه حزب متبوع خود، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی همه یک طرف جمع شده بودند تا جمهوری اسلامی نماند، ولی همه آن‌ها که در دوطرف جبهه فعال بودند کدامشان بخاطر دفاع از صدام افتخار می‌کنند و کدامیک از کشور‌هایی که به دفاع از جمهوری اسلامی پرداختند احساس ذلت می‌کنند؟

وی تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی به اقتداری رسیده که ابرقدرت‌ها هم می‌دانند که اگر دستی به سمت ایران بلند شود، قطع خواهد شد.

دبیرکل جام خاطرنشان کرد: اربعین حماسه‌ای است که روز به روز موثرتر و توفنده‌تر می‌شود و عزیزانی که می‌توانند امکانات فراهم کنند، دریغ نکنند و در این راهپیمایی دعاگوی همه باشیم.

وی با اشاره به انتخابات مجلس سال ۹۸ با بیان اینکه پاشنه آشیل اصولگرا‌ها در انتخابات پیش رو وحدت هست، گفت: هدف وحدت ۱۰۰ درصدی است، ولی به ۱۰۰ درصد نمی‌رسیم و علی رغم دیدگاه‌ها پاشنه آشیل ما وحدت است و اگر توفیق کم‌رنگی در انتخابات داشته باشیم به خودمان باخته ایم، چون رقیب قدری که کارنامه خوب داشته باشد نداریم.

وی خطاب به افرادی که می‌گویند اصولگرایان حتما پیروز عرصه و انتخابات مجلس هستند، تصریح کرد: در عالم سیاست همیشه باید در حالت خوف و رجا باشیم و نه ناامید و نه مطمئن از پیروزی باشیم.

باهنر افزود: این نگرانی وجود دارد که عده‌ای بر بوق نارضایتی بدمند با این امید که سوار بر این موج شوند تا ۴ تا رای از این روش بدست آوردند و اگر شعار جامعه اصولگرایی «تحریم‌شکنی و مبارزه با فساد» باشد شعار خوبی است.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان