تاریخ انتشار: ۰۰:۱۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۴۱ نظر
گزارش رویداد۲۴ از چهره روز:

تقی کبیری، نماینده‌ای که دلار و طلا دوست دارد!/ ماجرای سرقت از منزل نماینده مجلس چه بود؟ +فیلم و عکس

همانقدر که سید تقی کبیری نماینده خوی از سرقت منزلش بهت زده است، مردم حوزه انتخابیه خوی هم بهت زده هستند. آن‌ها باور نمی‌کردند میزان ثروت نماینده خوی به قدری زیاد باشد که بیش از ۴ میلیارد تومان به صورت اسکناس آن را به سرقت ببرند!

تقی کبیری، نماینده‌ای که دلار دوست دارد/ ماجرای سرقت از منزل نماینده مجلس چه بود؟ +فیلم و عکس

رویداد۲۴ روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یک دزد از منزل سید تقی کبیری نماینده مجلس ۲۵۰ هزار یورو و مقدار زیادی طلا سرقت کرده است. مردم عادی به جای خود، شاید هنوز برخی از نمایندگان مجلس هم ندانند همکاری به نام تقی کبیری دارند؛ نماینده اصولگرا و بی سر و صدای شهر خوی که در این چهار سال، زیاد اهل نطق و پیگیری نبوده است.

کبیری با اینکه علوم اسلامی و قرآن و حدیث خوانده، اما به مباحث اقتصادی علاقه خاصی دارد. به همین جهت هم عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شد. البته شاید این دزد به خیال عضویت تقی کبیری نماینده خوی در کمیسیون اقتصادی، برای سرقت منزل او را انتخاب کرده است؛ البته دزد خیلی هم بدشانس نبوده و توانسته ۲۵۰ هزار یورو و مقداری طلا، سرقت کند. حالا هم احتمالا نیرو‌های امنیتی با تمام توان به دنبال شکار دزد هستند.

حالا همانقدر که کبیری از سرقت صورت گرفته بهت زده است، مردم حوزه انتخابیه خوی هم بهت زده هستند. آن‌ها باور نمی‌کردند میزان ثروت نماینده خوی به قدری زیاد باشد که بیش از ۴ میلیارد تومان به صورت اسکناس آن را به سرقت ببرند!

علی لاریجانی رییس مجلس نیز برای پیگیری ماجرا دستور رسیدگی داد. اسدالله عباسی سخنگوی هیات رییسه در مجلس گفته رئیس مجلس دستور بررسی این موضوع را داده و خواسته که استعلام از دستگاه‌های نظارتی، آگاهی و امنیتی صورت گیرد.

کبیری در زمان اعتراضات دی ماه ۹۶ به رسانه‌ها گفته بود عواقب فتنه سال ۸۸ هنوز ادامه دارد و مسائل و مشکلات امروز کشور، از نتایج همان فتنه است که دشمنان را علیه جمهوری اسلامی جری‌تر کرد. بسیاری از فعالان فضای مجازی، به سابقه کبیری و اظهار نظرهایی از این دست اشاره کرده‌اند و گفته‌اند چرا سخن و عمل یک نماینده مجلس تا این حد با یکدیگر فاصله دارد.

او مدتی پیش در مطلبی انتقادی گفته بود «در حال حاضر شاهد آن هستیم که بیخ گوش بانک مرکزی و صرافی‌ها، دلار در قالب پیک موتوری در اختیار افراد قرار می‌گیرد.»

کبیری همچنین با پیش بینی سقوط قیمت ارز، به مردم پیشنهاد کرده بود از نگهداری ارز در خانه خود داری کنند. عجیب اینکه او در مصاحبه‌های متعدد نگهداری دلار در خانه‌ها را عامل روانی افزایش ارز اعلام کرده است. او یکی از نمایندگانی بود که در واکنش به همین اقدامات روانی، پرچم آمریکا را در مجلس آتش زدند. شاید به همین دلیل بود که کبیری به جای نگهداری دلار، ترجیح داد یورو و طلا در خانه‌اش مخفی کند تا از این طریق نیز به آمریکا ضربه زده باشد!

تقی کبیری، نماینده ای که دلار دوست دارد یا اقتصاد دانی با تحصیلات علوم حدیث!

تقی کبیری، نماینده ای که دلار دوست دارد یا اقتصاد دانی با تحصیلات علوم حدیث!

فیلم‌ها و تصاویری از تقی کبیری منتشر شد که در هر کدام از آنها از خوی اشرافی گری و ثروت اندوزی انتقاد کرده بود و از دولت خواسته بود جلوی ریخت و پاش‌ها را بگیرد. کبیری در یکی از نطق‌هایش از رنج‌هایی که مردم می‌کشند، صحبت کرده و گفته «مردم از تبعیض‌ها در رنج هستند لذا مسئولان باید در تراز مردم زندگی کنند.» آنچه مشخص است داشتن چندین میلیارد پول نقد در منزل، آنچنان با زندگی مردم معمولی هم‌تراز نیست.

فیلم تقی کبیری نماینده خوی که درخواست کرده مسئولان در تراز مردم زندگی کنند!

 

مشخص نیست دزد کیست و چه کسی یورو و طلاها را از خانه نماینده مجلس بیرون برده است؛ اما آنچه مهمتر است اینکه چرا باید اینهمه پول در خانه یک نماینده باشد؟ آنهم هنگامی که بر اساس قانون این اقدام جرم محسوب می‌شده است.

واکنش‌های فعالان فضای مجازی و مردم نسبت به این اتفاق بسیار زیاد بود. عمده سوال‌ها این بود که یک نماینده مجلس که تا پیش از این معارف تدریس می‌کرده، چندین میلیارد تومان پول که ده‌ها برابر بیشتر از حقوق نمایندگی مجلس از کجا آورده است. صدا و سیما نیز در یکی از برنامه‌هایش طعنه‌ای به ماجرای کبیری زد:

 

سید تقی کبیری کیست؟

 

سید تقی کبیری سال ۱۳۴۴ در خوی به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در سال ۱۳۷۲ و دوره دکتری علوم قرآن و حدیث از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران است.

کبیری در سال‌های ۷۶ تا ۷۹ معاون پژوهشی دانشگاه آزاد خوی بوده و مدیریت گروه معارف اسلامی و علوم قرآن و حدیث را در این دانشگاه بر عهده داشته است. کبیری همچنین تالیف و انتشار چند مقاله علمی و فرهنگی در مجلات دانشگاهی در سابقه علمی خود داراست. او مسئول بسیج اساتید واحد خوی و دروه‌ای نیز مسئول مهد قرآن شهرستان خوی نیز بوده است.

کبیری از اصولگرایان با شناسنامه و همچنین از حامیان جدی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ بود. او در این سال‌ها ارتباط زیادی با فعالان اقتصادی منطقه آزاد خوی برگزار کرده بود. تنها پروژه مهمی که نام او را بر سر زبان‌ها انداخت، پروژه تاسیس استان آذربایجان مرزی به مرکزیت شهر خوی بود. این پروژه البته به تصویب نرسید و باعث شد کبیری از ریاست فراکسیون نمایندگان استان برکنار شود.

تقی کبیری، نماینده ای که دلار دوست دارد یا اقتصاد دانی با تحصیلات علوم حدیث!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تقی کبیری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
16
مثل بسیاری مدعی میشه پول ها را برای کار خیر می خواسته .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
18
این افراد اینچنینی بیشتر از امریکا و انگلیس به مردم و باورهای انها صدمه میزنند چرا باید مسئولین کشور در حرف و عمل اینقدر فاصله داشته باشند و متاسفانه نسل جوان ما با دیدن این افراد اعتقادات خود را از دست میدهند . و این موضوع بیشتر به کشور اسیب میزند .اینها دزدند واقعا دزدند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
25
4
سلام،خدایی دنبال چی هستین،من کبیری میشناسم نه تنها من بلکه خیلی از اهالی مردم شهر خوی این شخص میشناسن،همه هم میدونن آدم سرشناس و معتبری هستن ملک و املاک آب و اجدادی ایشان شاید بیشتر از این مبلغ باشه،چرا درمورد فرزند بیمارش نمیگین،چرا نمیگین به بیمارستان پولی ندی یه آمپول ساده نمیزنن،چرا نمیگین مخالف بعضی از کارهای دولت بوده،چرا نمیگین برای مردم شهرخوی خیلی کار کرده از زمان نمایندگیش،ایشون خونشون تو همون کوچه که میشینم و همسایه دور ازهم هستیم یک میلیارد و خورده آیی فروختن،یعنی هرکس پول خونه داشته باشه حتما ریگی به کفشش هست؟,این شخص هم خودشناسی داره هم خداترسی، ولی چندین بار متذکر بعضی از کارهای دولت بوده،بی جهت با آبروی کسی بازی نکنین،ایشون نه قوم و خویش منن نه رئیس من،ولی میدونم نه اهل پارتی بازیه نه اهل اختلاس نه غرور دارن نه بعد رسیدن به مقام مردم شهرش فراموش کنه ،یک بار موقع تبلیغات نمایندگی گفته من قولی نمیدم ولی برای مردم شهرم همه کار میکنم از جمله منطقه آزاد کردنش که نمونه بارزش مرز رازی،بیهوده نه گناه کسی بشورین نه قصد بی آبرو کردنش باشین،ایشون و خانواده ایشون از خیرهای بنام و شخص معتمد و امین مردم خوی هستن،نکنه این بار رک و راست جلوی بی تدبیری دولت وایساده اینطوری دارین حذفش میکنین،شرف و غیرتی که کبیری داره خیلی از اشخاص موجود در دولت حاضر ندارن،یک شهر پشت کبیری اونم تنها بخاطر انسان بودنش بخاطر اینکه بنام خدا و کتاب خدا انسانیت خودش زیر سوال نبرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
قانون میگه نگه داشتن بیش از 10 هزار دلار یا معادل آن به هر ارزی (بجز ریال ایران البته) ممنوع و خلاف هست. حالا این نماینده هرچقدر خوب و منتقد دولت و مردمی و ... باشه اما به قانون عمل نکنه پشیزی نمی ارزه. بحث حرف و عمل هست. اینکه بیای بگی ارز نگه ندارین بعد خودت ارز تو خونه ات انبار کنی تناقض هست و اینو شما چون نمیدیدی ایشون انجام میداده و در ظاره خودشو آدم خوبه جلوه میداده. البته بنظر من این یوروها فقط رشوه بوده ولاغیر. نماینده قران خوان باید پولشو ببره تو تولید نه اینکه تو خونه انبار کنه . چرا نبرده تو بورس؟ من که میگم رشوه بوده . خدا کنه ق.ق پیگیری کنه و جواب درست به مردم بده والا با ماست مالی کردن فقط مردم بدبین تر میشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
۱۲:۰۷
دوست عزیز در مورد نگه داری ارز باتوجه به بخش نامه بانک مرکزی نگهداری بیش از ده هزار یورو منعی نداره اگر یکی از سه مورد زیر باشه
نخست اعلامیه بانکی یا هر سندی که مبین پرداخت مبلغ مربوطه از سوی بانک باشد. سند دومی که می‌تواند برای نگهداری مقدار ارز مذکور مورد استفاده قرار گیرد، فاکتور صرافی‌های مجاز با درج در سامانه سنا است. سومین مدرکی که با استناد به آن می‌توان بیش از ۱۰ هزار یورو را نگهداری کرد، رسید چاپی حاوی کد رهگیری است که بیانگر اظهار ارز مذکور هنگام ورود به کشور باشد. اگه این موارد نبود حرف شما درست است
امین
| Netherlands |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
ما دنبال حقیقتیم.... تو دنبال چی هستی داری خودتو جر میدی تا واقعیت پنهان بشه خیلی هام هستن بچه معلول دارند اما همون پولی که شما میگی رو هم ندارن

قانون برای نماینده باید سخت تر باشه نه آبکی تر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
یک میلیارد و خورده ای با سه میلیارد و نیم . دو میلیارد که عددی نیست راست میگی
حمیدرضا اکبری کیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
3
4
عجب صبری خدا دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
13
مگر نگهداری آن مقدار ارز جرم نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
20
سلام پول مردم داره به سرقت میرود ما پول کیف برای مدرسه دخترم ران داشتم دست دوم گرفتم انوقت نمایندهای یکی زنا میکند یکی دزدی خدا انشا الله لعنتتون کن سید هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
19
سالهاست كه مردم شريف ايران متوجه شدن و ايمان دارن كه دزد اصلي و غارتگر واقعي اين آب وخاك عزيز "دزد خانگي " است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
18
واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند
چون به منزل میروند ان کار دیگر میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
1
17
لعنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
1
12
من به هیچ کدامشان رای ندادم
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
1
13
خداوکیلی با این همه رسوایی چه جوری مسئولین از نماینده مردم گرفته تا بالاترین مقامها میان تو تلویزیون به مردم نصیحت می کنن . اگه بگن 1در صد از مسئولین مملکت دزد نیست باورش خیلی سخته . در صورتی که صد در صد مسئولین آنچه را که به مردم می گویند خودشون عمل نمیکنن .با چه رویی هنوز ادامه داره نمیدونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
17
مدعی العموم که ازماست بعضی ها مو می کشد ازاین آقا بپرسد این همه پول را از کجا آورده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
رشوه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
خاک عالم بر سرش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
9
اصصصصصصصلا باورم نمیشه ایشون استادم بودن
محمد
|
Japan
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
16
جالبه بدونيد اين همه پول از كجا اومده؟ كبيري با ناصر محمد سيدي ارتباط ويژه اي داره كسي كه به گفته بابك زنجاني 5 ميليارد يورو پول ميعانات گازي كه فروخته رو به كشور برنگردونده . هزينه هاي انتخاباتيش هم همين شخص پرداخت ميكرده جالبه كه همين شخص عليه بيژن زنگنه وزير نفت در مجلس نطق اتشين ميكرد كه وزير نفت نميزاره تحريم رو دور بزنيم منظورش اين بوده كه وزير نفت نميزاره ناصر محمد سيدي کار خودشو بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
خود زنگنه دوران وزارتش با موارد فساد زیادی درگیر بوده بهتره شفاف سازی رو از خودش شروع کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
19
2
با ذره بین یک نفر رو که اونم دزد بهش زده تو بوق و کرنا کردین های دزد های دزد چون اصولگرا و طرفدار رئیسی بوده و صدها نفر از شاه دزدای اصلاح طلب و اعتدالیون رو لای پر قوی بی سروصدا قایم کردین تف بر این مشی سیاسیتون تف!!!!
این فرد به اذعان هم شهریاش متمول بوده بزارید اثبات بشه دزدی کرده بعد اعدامش کنید ما هم کمک می کنیم ولی یک سوزن به خودتون بزنید محض رضای خدا.
هرچند پخش نمی کنید ولی خودتونم بخونید بد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
حالا که شما جناحیش کردید پس حالا هم همونجوری حساب کن که واسه خونه اینو اون میکنی.حقوق یک کارمند یا نماینده مجلس ضربدر 48 ماه.خداییش ببین انقدر میشه .دوم ارزنقد ثبت نشده خارج از حساب ارزی به چه معنی است یا آیا منشاء داخلی داشت یا خارجی یا مثلا ایشان صادر کننده چی بود که نه ارز را به بانک مرکزی فروخته بودند نه اعلام کرده بود.بعد نطق مبارزه با فساد و قاچاق میکنه.شما میبایست از این آقا اعلام برائت میکردید نه دفاع.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
14
1
میگم کی خبر داده دزد به خونه اش زده ؟یا خودش یا آقادزده ؟خوب خودش که می دونه اگه بگه اینهمه یورو تو خونم بوده یا اینهمه طلا وپول نقد ،که خودش آبروش را برده ...واگه آقا دزده گفته پول ها را شمردم مقدارش اینه ...که مسئله حل شده هست ...واگه توطئه هست که شنونده باید عاقل باشه .....من شاگردایشون بودم ومیشناسم ...خلاصه پناه بر خدا از این روزگار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
آبروی افراد به تناسب میزان وجه و دارایی خودش میره.مثلآ برای کبیری دارنده این مبلغ سرمایه دار به حساب نمیاد از نظر اون فقط مبلغ کم اهمیتی سرقت شده و باید سارق پیدا بشه اما از نظر ما سارق مهم نیست خود مقدار مبلغ ما رو شوکه کرده.چون میزان دارایی ما در برابر دارایی کبیری تفاوت زیادی هست.همینطور برای نماینده ها و مسیولین رده بالا زیاد اهمیت نداره چون برای اونها این مبلغ عادیه.تازه اگه خیلی گیر بدهند فردا کبیری یه لیست اعلام میکنه که من از همه کمتر پول نقد تو خونه نگهداری میکردم.
یادتان هست وقتی مردم نسبت به سلطان سکه میگفتند یک نفر نیاید اینهمه سکه خریداری کند و وقتی او را بازداشت کردند همین نماینده ها میگفتند که چرا بازداشت کردید سرمایه گذاری کرده بود.
آذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
4
عجب زمانه ایی شده دزد به شاه دزد میزنه!
یا حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
1
2
من میگم کاشکه دزد پیدا میشد و سرتا پاش قاب طلا میگرفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
3
0
اصلا این همه پول نبوده
مسعود قلي زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
9
1
باسلام و احترام
براساس شناخت دقيقي كه از برادر ارجمند جناب آقاي دكتر تقي كبيري دارم به هم وطنان عزيز اعلام ميدارم ايشان فردي پاكدست و پاكسرشت هستند پروژه تخريب شخصيتي ايشان از دوسال پيش توسط رقباي شكست خورده پيش آغاز شده و با طرح استان آذربايجان مرزي به مركزيت خوي شدت يافته و البته با نزديك شدن به انتخابات مجلس در مقياس منطقه اي شدت بيشتري به خود خواهد گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
من تا به حال اسم این آقا را نشنیده بودم پس آدم مهمی نبوده که بخواهند تخریبش کنند.دوم جناح رقیب از کجا میدونسته این آقا ارزغیر قانونی و پول نقد تو خانه اش دارد ویا بعد ازسرقت بروید ببینید این فرد تو شکایتش اعلام سرقت چه اموالی را کرده که حالا منکر شده.راهکارش ساده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
1
0
اگر قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن روی درب نصب باشه و دیگر تجهیزات تخصصی گاردمن مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نصب باشه، سارقین باید یه فکر دیگه ای برای زندگیشون بکنن 09371074457
سهیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
2
من دست آن دزد عزیزم را می بوسم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
خدایا هوای ما رو قبل از اینکه به سمت مسیر ناحق بریم داشته باش تا رسوا نشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
7
این ملعون پرچم امریکارو اتیش میزد درحالیکه مفسد فی الارض وچاپلوس دیکتاتور دجاله
قدرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
6
0
سلام
بیائید در اظهار نظرها یک کمی هم خدا را در نظر بگیریم بنده چنین برداشت می کنم که همه اینها در آستانه انتخابات تخریب افراد از طرف مخالفان باشدکدام عقل سالم قبول می کند در این دور و زمانه این همه پول و ارز در خانه یک نفر اون هم نماینده مجلس باشد خودمون را گول نزنیم عقل را به کار بگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
ساده نباش کداوم انتخابات .اتفاقا وقتی میبینه داره دوره اش تمام میشه بیشتر حرص و جوش میزنه.وقت پول جمع کردن محدوده و دیگه کار از کار گذشته.صحبت پول که میشه اصول هم باهاش میره خوب اونم مثل دزده فکر میکرده با پول میشه زندگی کرد ولی با ایمان هرگز.مگر اینکه اون ایمان ساختگیش هم در راه پول باشه.
ترامپ ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
2
اینا دزدن
نفس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
1
اگه واقعا خبر صحت داشته باشه دزد آشناست. با یه تیر دو هدف زده. هم پول رو برداشته و هم روی واقعی طرف رو نشون داده
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
1
به نظرم باید نیروی انتظامی هر چه سریعتر دزد را پیدا و دستگیر کنه و مال را به این آقا برگردونه.مهم نیست چه جوری کاسبی کرده .چون هنوز راس کاره و کسی کاریش نداره.وگرنه این نماینده که الان حتما خیلی هم عصبانی است میخواد تلافی کنه و ضررش را جبران کنه و فردا بازم میاد همون کار سابقش را چند برابر بیشترش میکنه.رییس جمهور کره جنوبی یه هدیه ازدوستش گرفت مجبور به استعفا شد.اینجا از این خبرها نیست.اینها طرفداران خاص خودشان را دارند و اگرهم ازش سوال کنی به جرم تشویش اذهان عمومی و افترا دادگاهی میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
اینا خون ملت بی پناه و بدبخت ایران را میخورن
امیر کرمانشاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
0
0
علی لاریجانی!!!!!!!!
مثل اینکه خوابید، رئیس مجلس قالیبافی خا،؛؛؛؛؛؛
صبحکم الله صالحی .
نظرات شما
پیشخوان