تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸
صادق ورمزیار:

پنالتی‌زنان استقلال طریقه ایستادن پشت توپ را بلد نیستند

پیشکسوت استقلال گفت: مهم‌ترین عاملی که باعث می‌شود بازیکنان استقلال پنالتی از دست بدهند طرز اشتباه ایستادن آن‌ها پشت توپ است.
پنالتی‌زنان استقلال طریقه ایستادن پشت توپ را بلد نیستند
رویداد۲۴ «صادق ورمزیار» اظهار داشت: بازیکنی که می‌خواهد پنالتی بزند باید کمی مایل به چپ و راست پشت توپ قرار بگیرد و محل دقیق ضربه‌اش را از قبل مشخص کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد بازیکنان استقلال از زدن پنالتی هراس دارند و این اشکال باید در تمرینات برطرف شود. بازیکن باید اینقدر در تمرین پنالتی بزند که وقتی پشت توپ قرار می‌گیرد کوچک‌ترین نگرانی نداشته باشد.

ورمزیار تصریح کرد: استقلال در پست‌های وینگر چپ و راست با مشکل روبرو است و بازیکنانی که در این منطقه تا این‌جای مسابقات به میدان رفته‌اند هنوز نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده سازند.

وی تاکید کرد: استقلال در بازی با گل‌ریحان‌البرز نسبت به بازی‌های قبلی خود از نظر تاکتیکی عملکرد بهتری داشت و توانست به اولین پیروزی خود برسد. این مسابقه می‌تواند سرآغاز برد‌های آبی‌پوشان باشد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال برای ادامه لیگ برتر به یک مهاجم تمام‌کننده که از موقعیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کند، نیاز دارد. متاسفانه مهاجمان استقلال تا این جای کار عملکرد خوبی نداشته‌اند.
منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان