تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸

با ۸۰ هزارتومان در ۸ دقیقه برای هر خودرو اوراقی، معاینه فنی بگیرید! +عکس

ارایه معاینه فنی خودرو در مدت زمان ۸ دقیقه و با پرداخت ۸۰ تومان تخلف دیگری است که فضای مجازی پرچم دار آن در خلاء نظارت‌ها است.
 
با ۸۰ هزارتومان در ۸ دقیقه برای هر خودرو اوراقی، معاینه فنی بگیرید! +عکسرویداد۲۴ ارایه معاینه فنی خودرو در کمترین زمان ممکن موضوعی که در یکی از سایت‌های فروش آنلاین، نظر ما را به خود جلب کرد در این رابطه خبرنگار  با شماره تماس درج شده در پایین آگهی تماسی برقرار کرد که فرد پاسخ دهنده، قول داد «در کمترین زمان ممکن به هر نوع خودرو سواری معاینه فنی ارایه می‌شود»

خبرنگار از او درخواست کرد که بدون حضور خودرو برگه معاینه فنی را صادر کند و او اینگونه پاسخ داد: «تن‌ها شرط ارایه این معاینه فنی حضور خودرو در مرکز بوده تا دوربین‌های پلیس راهور آن را ثبت و ضبط کنند.»


وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه معطلی برای ارایه معاینه فنی خودرو وجود ندارد، افزود: تنها در ۸ دقیقه معاینه فنی خودرو صادر شده و هزینه آن نهایت ۸۰ هزار تومان می‌شود.

فرد پاسخ دهنده با بیان اینکه اگر خودرویی مشکل فنی یا ظاهری داشته باشد نیز می‌تواند معاینه فنی اخذ کند، تصریح کرد: دریافت این هزینه به این علت است که هر نوع خودرویی که به صورت قانونی نمی‌تواند معاینه دریافت کند با این رویه موفق به دریافت شود.
 
منبع: سایت صبح شد
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان