تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸

بیانیه دفتر آیت الله سیستانی: قرار دیداری با روح الله زم وجود نداشته است/ از آمدن مدیر آمد نیوز به نجف اطلاعی نداریم

دفتر آیت الله سیستانی در پیامی اعلام کرده هر گونه دیدار آیت الله سیستانی یا هر نوع ارتباط دفتر ایشان با روح الله زم تکذیب می‌شود.

روح الله زم آیت الله سیستانی

رویداد۲۴ در پی طرح شایعات در فضای مجازی و برخی رسانه‌های رسمی مبنی بر احتمال دیدار روح الله زم با آیت الله سیستانی یک مقام مسئول در دفتر مرجعیت عالی شیعیان در نجف اشرف به شفقنا گفته ادعاى منتشر شده در بعضى از رسانه‌ها مبنى بر حضور روح الله زم در دفتر حضرت آیت الله سیستانى و دیدار معظم له با وى کاملاً دروغ وبى اساس است، نامبرده هیچگاه ارتباطى مستقیم یا غیر مستقیم با این دفتر نداشته و کسى درخواست ملاقات براى او نموده و از آمدن ویا نیامدنش به عراق نیز هیچگونه اطلاعى نداریم.

به گزارش رویداد۲۴ این شائبه در فضای مجازی ایجاد شده بود که یکی از مرتبطان با روح الله زم (شیرین نجفی) تحت پوشش نفوذی او را برای دیدار با آیت الله سیستانی به نجف کشانده است و زم نیز فریب این دیدار را خورده و در نجف توسط اطلاعات سپاه دستگیر شده است. 


بیشتر بخوانید: 

منابع خبری روح الله زم چه کسانی هستند؟ / توکلی: در جلسه با آملی لاریجانی بحثم شد، آمد نیوز خبرش را منتشر کرد

پس لرزه‌های دستگیری روح الله زم/ پالایشی در راه است؟


نشریه فیگارو در گزارشی نوشته این فرد، زم را متقاعد می‌کند تا برای دیدار با آیت الله سیستانی به نجف عراق سفر کند. وی پس از ورود به نجف در دام نیرو‌های امنیتی ایران افتاده، دستگیر و به داخل کشور منتقل می‌شود. این گزارش می‌افزاید که نیرو‌های امنیتی ایران تلفن همراه و رایانه وی را نیز در اختیار گرفته‌اند و از این طریق توانسته‌اند اطلاعات مهمی درباره «منابع خبری» زم به دست بیاورند.

در خبر فیگارو نیز نامی از فردی که روح الله زم را نجف کشانده، مطرح نشده است، اما شنیده‌ها حاکی است که این فرد شیرین نجفی بوده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان