تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۸

نمایش "جایی دور ازین‌جا" به روی صحنه می‌رود

نمایش "جایی دور ازین‌جا" اقتباسی از نمایشنامه‌های محمد یعقوبی است که به کارگردانی شیرین کاظمیان و طا‌ها خانجانی و زیر نظر بهمن معتمدیان در تاریخ ۲ و ۳ آبان ماه از ساعت ۱۷ در خانه نمایش مهرگان به روی صحنه می‌رود.

رویداد۲۴ نمایش "جایی دور ازین‌جا" اقتباسی از نمایشنامه‌های محمد یعقوبی است که به کارگردانی شیرین کاظمیان و طا‌ها خانجانی و زیر نظر بهمن معتمدیان در تاریخ ۲ و ۳ آبان ماه از ساعت ۱۷ در خانه نمایش مهرگان به روی صحنه می‌رود.
نمایش "جایی دور ازین‌جا" ثمره‌ی پنجمین دوره از کارگاه بازیگری "قدرت سکوت" است که با چهار ماه تمرین مداوم به سرپرستی بهمن معتمدیان، از جلسات صرفا آموزشی آغاز و به اجرا رسیده است.
بازیگران این نمایش امید اکبری، علیرضا اندرگانی، نچیران ایرجی‌زاد، روجا بهبهانی، مبین جنیدی‌پور، طا‌ها خانجانی، رها سرکبود، سارا صبری، امیر طایفه، هستی فقیه، اسما فنایی، امیررضا کاشی، علیرضا لعلی، حامد لطفی، پویا مقدم، محمدرضا مرادی ماسوله، سعیده ملکی، فرید مینایی، فاطمه نجفی، فائزه نجفی هستند.
از دیگر عوامل این نمایش میتوان به مدیر پروژه شیرین کاظمیان، آهنگساز و نوازنده گیتار کلاسیک سالار منفرد، عکاس نیما زمانی و هادی لطفی و همچنین مدیر هنری و طراح گرافیک حسین بیات اشاره کرد.

برچسب ها: نمایش
نظرات شما
پیشخوان