تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

جریمه‌های خنده‌دار داعش! (جدول)

داعش آنقدر اوضاعش بد شده که رهبران آن تصمیم گرفته‌اند شهروندانش را برای ارتکاب جرائم خنده‌داری مانند باز گذاشتن در خانه جریمه کند.
رویداد24- داعش آنقدر اوضاعش بد شده که رهبران آن تصمیم گرفته‌اند شهروندانش را برای ارتکاب جرائم خنده‌داری مانند باز گذاشتن در خانه جریمه کند.

فرادید به نقل از اکسپرس نوشت: بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، داعش تقریبا یک چهارم دارایی‌اش را در نتیجه حملات چند ماهه اخیر از دست داده است. نیروهای مخالف داعش  توانسته‌اند نزدیک به 20 درصد قلمرو تحت نفوذ این گروه تروریستی را از آن‌ها پس بگیرند.
 
این اتفاق بدان معناست که "خلیفه گروه تروریستی داعش" حالا از افراد کمتری می‌تواند مالیات بگیرد. به عبارت بهتر، امروز جان 6 میلیون نفر با سرنوشت داعش گره خورده، در حالی که این رقم در سال گذشته میلادی معادل 9 میلیون نفر بود.
 
این گزارش پس از آن منتشر شد که نیروهای عراقی در ماه گذشته میلادی تصمیم گرفتند شهر مهم فلوجه را توسط زنجیره‌ای از حملات از نیروهای داعش پس بگیرند.
 
جریمه‌های خنده‌دار داعش! (جدول)

حالا کار داعش به جایی رسیده که می‌خواهد از ساکنین قلمرواش به دلیل ارتکاب به جرائم خنده‌دار پول بگیرد؛ یکی از این جرائم، جریمه 100 دلاری برای باز گذاشتن درب ورودی خانه‌ها است.

از جمله جرائم دیگر می‌توان به این موارد اشاره کرد: تست فوری قوانین شریعت (20 دلار جریمه برای هر پاسخ اشتباه)، 20 دلار جریمه برای اصلاح نکردن ریش و 20 دلار برای بستن زنگوله دور گردن گاو و گوسفند (به علاوه ضبط حیوان).
 
علاوه بر این موارد، میزان عوارض پرداختی بارکش‌هایی که از 200 دلار در تابستان قبل به سقف 600 دلار رسیده است.
 
لودوویکو کارلینو، تحلیلگر ارشد IHS که گزارش فوق را نیز منتشر کرده می‌گوید: «اخذ مالیات نزدیک به 50 درصد درآمد ماهانه داعش را تامین می‌کند و تقریبا بر هر چیز دیگری در زندگی مردم تاثیر دارد.»
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان