تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۸

وزیر آموزش و پرورش از ولی دانش آموز یزدی عذرخواهی کرد/ جوکار: معلم فرزندم را ببخشید!

ولی دانش‌آموزی که فرزندش به علت تنبیه بدنی از سوی معاون یکی از مدارس یزد پرده‌گوش‌اش آسیب دیده بود ضمن قدردانی از پی پیگیری مستقیم و عذرخواهی وزیر آموزش و پرورش، خواستار بخشش این معلم خاطی است.
وزیر آموزش و پرورش از ولی دانش آموز یزدی عذرخواهی کرد/ جوکار: معلم فرزندم را ببخشید!
رویداد۲۴ در پی این رویداد تلخ محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، دستور برکناری معاون این مدرسه را صادر کرد و در صفحه توییتر خود نوشت: «با ابوالفضل دانش‌آموز عزیز یزدی، پدر و مادرش صحبت و از آنان عذرخواهی کردم، همراه با همه معلمان عزیز که رسولان عشق و خویشتنداری هستند از اتفاقاتی همچون حادثه تلخ ‎تنبیه بدنی احساس شرمساری دارم، دستور برکناری فرد خاطی و معرفی به هیات تخلفات را دادم، اینگونه وقایع تحمل نخواهد شد.»

این تصمیم حاجی میرزایی با استقبال معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده همراه شد. معصومه ابتکار در پاسخ نوشت: «‎ممنون از توجه و قاطعیت شما، مدارس باید با تنبیه بدنی خداحافظی کنند.»

محسن گلستانی‌فر مسئول روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد همچنین افزود: سجاد جوکار، ولی این دانش‌آموز در تماس تلفنی با وزیر مجدانه از وی خواستار بخشش معلم خاطی از مقام عالی وزارت شد.

گلستانی فر خاطرنشان کرد: عمل جراحی پرده گوش دانش‌آموز موفقیت آمیز بود و بهبود نسبی نیز حاصل شد که با نظر پزشک مربوطه (جمعه) از بیمارستان مرخص می‌شود.
منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان