تاریخ انتشار: ۰۱:۰۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۸

دختر تهرانی ۱۵ ساعت با جسد مادرش زندگی کرد! / جسد سلاخی شده بود!

اخبار حوادث حاکی است، دختر جوان که شاهد قتل مادرش به دست پدر خود بود در حالی از قصاص قاتل چشم پوشی کرد که برادرانش همچنان خواهان اشد مجازات برای پدر خواستار شدند.
رویداد۲۴  رسیدگی به این پرونده از ساعت ۴ بعد ازظهر یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷ و با اعلام خبر قتل زن میانسالی در خانه‌اش به بازپرس جنایی آغاز شد. به‌دنبال اعلام این خبر بازپرس کشیک قتل و تیم بررسی صحنه جرم راهی خانه چهار طبقه‌ای در محدوده خیابان مطهری شدند. محل جنایت زیرزمین خانه بود و دختر ۱۹ ساله مقتول که ۱۵ ساعت با جسد زندگی کرده بود در تحقیقات گفت: پدرم شب قبل مقابل چشمان من، مادرم را با ضربات متعدد چاقو و چکش به قتل رساند و فرار کرد. پس از این جنایت ۱۵ ساعت در کنار جسد مادرم ماندم و بعد از آن با پلیس تماس گرفتم.

دختر جوان که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به بهزیستی منتقل شد. درحالی که بررسی‌ها برای دستگیری عامل این جنایت ادامه داشت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دریافتند مرد جنایتکار در یک کمپ ترک اعتیاد در شرق تهران مخفی شده است. با حضور مأموران در کمپ ترک اعتیاد مرد میانسال بازداشت شد. او زمانی که در مقابل بازپرس جنایی تهران قرار گرفت به قتل همسرش اعتراف کرد.

متهم در تحقیقات اولیه به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: او را کشتم تا دخترم را نجات دهم. همسرم مدام او را اذیت می‌کرد. آن روز هم داشت دخترم را اذیت می‌کرد. برای همین عصبی شدم. اول با چکش او را زدم، اما دیدم، زنده است بعد از آن با چاقو زدم و خانه را ترک کردم. بعد از قتل ابتدا می‌خواستم به کلانتری بروم، اما پشیمان شدم. چند روزی در پارک‌ها می‌خوابیدم و درنهایت هم به کمپ ترک اعتیاد رفتم. این‌طوری هم سر پناهی داشتم و هم دست پلیس به من نمی‌رسید.

او ادامه داد: من و همسرم سال‌ها باهم مشکل داشتیم. رفتار‌های نامناسب و غیراخلاقی او باعث شد تا ۱۰ سال قبل طلاقش بدهم. بعد از جدایی، اما در طبقه بالای خانه‌ام زندگی می‌کرد و من هم در زیرزمین ساکن بودم. اما رفتارش با دخترم بسیار بد بود و او را به کار‌های غیراخلاقی وادار می‌کرد.

با اعتراف مرد میانسال به قتل همسرش او به بازسازی صحنه جنایت پرداخت. با تکمیل تحقیقات، باتوجه به آنکه دختر مقتول از خون مادرش گذشت کرد، اما دو پسرش خواهان قصاص پدرشان شدند، کیفرخواست مرد همسرکش صادر شد تا بزودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه برود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان