تاریخ انتشار: ۱۸:۲۱ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸
سلطانی‌فر:

مشکلی برای تامین منابع مالی برنامه‌های کسب سهمیه نداریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا مشکلی در تامین مالی برنامه‌های آماده سازی المپیکی‌ها و کسب سهمیه نداریم.

مشکلی برای تامین منابع مالی برنامه‌های کسب سهمیه نداریم

رویداد۲۴ دویست و بیستمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با حضور مسعود سلطانی فر برگزار شد.

در این نشست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با تبریک موفقیت‌های اخیر ورزش ایران گفت: قهرمانی کشتی گیران امید ما در مسابقات جهانی بسیار دلگرم کننده بود همچنین ووشوکاران ایران در مسابقات جهانی این رشته در چین کار بزرگی کردند و کسب مقام در خانه چینی‌ها برای ورزش کشور ارزشمند است.

وزیر ورزش و جوانان مدال‌های متعدد قایقرانان در مسابقات آسیایی را نشانگر پیشرفت و موفقیت این رشته دانست و اظهار داشت: درخشش قایقرانان ایرانی در رده‌های مردان و زنان و کسب مدال‌های آسیایی برای ما ارزشمند بود.

وی راهیابی تیم ملی فوتبال ساحلی به فینال مسابقات قاره‌ای را مهم دانست و خاطرنشان کرد: قرار گرفتن در فینال این رقابت‌ها موضوع مهمی است و امیدوارم بتوانند مقابل اسپانیا بازی خوبی ارائه کنند. در هر صورت پیروز‌های اخیر کشتی گیران، ووشوکاران و قهرمانان قایقرانی و تیم ملی ساحلی در مسابقات جهانی و آسیایی موجب شادی مردم و ارتقا غرور ملی شد.

وزیر ورزش و جوانان از تحریم‌های ظالمانه و ناعادلانه امریکا علیه مردم ایران یاد کرد و گفت: دشمن امید مردم را هدف گرفته است و ورزش و موفقیت قهرمانان ملی سهم مهمی در نشاط جامعه دارند و برای همین تمام برنامه‌های کسب سهمیه و آمادگی برای المپیک فدراسیون‌ها را شخصا پیگیری میکنم و با تلاش بسیار با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا مشکلی در تامین مالی برنامه‌های آماده سازی المپیکی‌ها و کسب سهمیه نداریم.

سلطانی فرد در بخش دیگری از صحبت‌های خود از هماهنگی خوب کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای نتیجه گیری مطلوب در بازی‌های المپیک یاد کرد و یادآور شد: در ستاد هماهنگی بازی‌های المپیک و پارالمپیک تمام فدراسیون‌های المپیکی مرتبا رصد می‌شوند و هدف گذاری همه مدیران ورزش موفقیت ورزش کشور و شادکامی مردم ایران است.

منبع: فارس
نظرات شما
پیشخوان