تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸

زندگی یک زن پورن استار در مشهد روی پرده رفت!

مشاور ازدواج و خانواده گفت همان‌طور که در مستند «ایکس سونامی» بیان شد، بعید نیست جامعه ایران در مسیر همان مشکلات و معضلات امروز آمریکا پس از انقلاب جنسی قرار گیرد.
مستند ایکس سونامی
رویداد۲۴ مستند «ایکس سونامی» امشب در پردیس هویزه مشهد برای نخستین بار اکران شد، این مستند به‌صورت مشترک در ایران و آمریکا تولید شده است، موضوع این مستند درباره انقلاب جنسی در آمریکا و هشدار برای وضعیت کنونی ایران است، راوی مستند ایکس سونامی خانمی است که در گذشته بازیگر فیلم‌های پورن بوده است.

در این مراسم که با استقبال زیادی از سوی جوانان اعم از دانشجویان، طلاب و عموم مردم روبه‌رو شد تمام فضای سالن یک پردیس هویزه مشهد پر شد و شماری از تماشاگران مستند بر روی زمین نشستند.

پس از اکران این مستند مشاوره ازدواج و خانواده گفت: دلیل استقبال زیاد مردم از این مستند نیاز‌هایی است که مردم در کسب اطلاعات و رفع مشکلات برای چالش‌های جنسی و روابط خود با جنس مخالف دارند که متأسفانه پاسخ درستی از جامعه برای آن دریافت نکردند.

وی بیان کرد: همان‌طور که در این مستند بیان شد بعید نیست جامعه ایران در مسیر همان مشکلات و معضلات امروز آمریکا پس از انقلاب جنسی قرار گیرد.

حمید حبشی با اشاره به مخالفت اکید رهبری با سند ۲۰۳۰ بیان کرد: این سند راه‌حل جامعه غرب و آمریکا در پاسخ به چالش‌های جنسی است که پیامد‌های ناگوار آن در این مستند مشخص بود و به گفته رهبری ما خودمان باید سند و راه‌حلی برای این معضل داشته باشیم.

وی ادامه داد: چندین سال پیش در یک کار تحقیقاتی از دادگاه‌های خانواده مشهد مشخص شد که علت دوم طلاق در خانواده‌ها عدم رضایت جنسی زوجین از یکدیگر است و این نشان می‌دهد که جامعه ما در این زمینه جای کار و اطلاع‌رسانی دارد.

این مشاور خانواده با اشاره به بیانات رهبری در خصوص پدیده ازدواج سفید اظهار کرد: منظور از ازدواج سفید، ثبت نشدن اسم زوجین در شناسنامه‌هاست، اما هدف دیگری از نامگذاری این نوع ازدواج را می‌توان در این جست که ازدواج به سبک سنتی حتما ازدواج‌های سیاه است!

حبشی ادامه داد: آماری را در روزنامه مطالعه می‌کردم که ازدواج در ۶ ماهه اول سال ۹۸ نسبت به سال گذشته ۹ درصد کاهش داشته است و سال‌های قبل هم به همین ترتیب بوده است. وی تاکید کرد: این روند کاهش ازدواج در جامعه ما یکی از پیامد‌های شکل‌گیری راحت روابط بین دو جنس مخالف در شبکه‌های مجازی و یا واقعی، بدون ازدواج است.

این مشاور خانواده تشریح کرد: شاید بگویید که مشکلات اقتصادی و اشتغال در روند کاهش ازدواج تأثیرگذار هستند، اما این علت اصلی آن محسوب نمی‌شوند، چرا که در این صورت طبقه مفرح جامعه باید آمار خوبی را در ازدواج می‌داشتند که اینطور نیست.

حبشی با اشاره به وضعیت خیابان هاشمیه و دور زدن جوانان پولدار در این نقطه شهر بیان کرد: جوانانی با وضعیت مالی مناسب در بالا شهر مشهد دور دور می‌کند و همزمان شاید با چند دختر در ارتباط باشند و عملا امر ازدواج امری جاهلانه در نظرشان است.

وی عنوان کرد: در گذشته در صحبت‌های قبل ازدواج کسی به ذهنش نمی‌رسید که از طرف مقابل بپرسد قبلا با کسی در ارتباط بوده است یا نه، اما امروزه حتما یکی از سؤال‌های مهم قبل از ازدواج جوانان ما این سؤال است و اگر پاسخش «نه» باشد، عموما فکر می‌کنند که طرف مقابل دروغ می‌گوید!

این مشاور خانواده تاکید کرد: اینکه امروز شاهد سیر نزولی ازدواج و سیر صعودی طلاق هستیم یکی از پیامد‌های همین روابط قبل ازدواج است.

حبشی خاطرنشان کرد: این نوع روابط فقط محدود به انسان‌های لاابالی و یا بی‌اعتقاد و کم‌اعتقاد به مسائل مذهبی نیست، بلکه در انسان‌هایی که دارای الفاظ مبارکی هم هستند ممکن است این روابط تا حدی شکل بگیرد.

گفتنی است، این مستند امشب به‌طور همزمان در سه شهر تهران، مشهد و اصفهان اکران شد.
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان