تاریخ انتشار: ۰۲:۰۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

همخوابی وقیحانه زن شوهردار با دوست پسرش

اخبار حوادث حاکی است، مرد جوان برای رسیدن به زن مورد علاقه اش اقدام به قتل شوهر این زن کرد و برای پنهان ماندن این جنایت جسد قربانی را در جاده قم آتش زد.

اخبار حوادث

  رویداد۲۴   ۸ تیرماه سال ۹۳ پدر نگرانی با مراجعه به دادسرا از ناپدید شدن پسر ۳۸ ساله اش خبر داد و در این مرحله تیمی از ماموران آگاهی وارد عمل شدند.

تجسس‌های پلیسی برای ردیابی این منصور ۳۸ ساله آغاز شده بود تا اینکه روز ۹ تیرماه ماموران گشت پلیسی با جسد سوخته‌ای در منطقه حکیم آباد بزرگراه تهران - قم روبرو شدند و همین کافی بود تا ماموران پلیس با تحقیقات فنی پی بردند که جسد سوخته همان مرد گم شده است.

بدین ترتیب پرونده فقدانی، جنایی شد و بازپرس ویژه قتل دستور داد تا تیمی ازماموران پلیس آگاهی تهران برای ردیابی عامل این جنایت سوخته وارد عمل شوند.
 

بیشتر بخوانید:


در این مرحله کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند که منصور ابتدا با ضربات سنگین به سرش به کام مرگ فرو رفته و سپس عامل جنایت برای ردگم کنی اقدام به سوزاندن جسد قربانی کرده است.
ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران در این مرحله خانه قربانی جنایت را مورد بررسی قرار دادند و باتوجه به فرش سوخته شده در کنار جسد منصور و نبود فرش در سالن پذیرایی فرضیه جنایت از سوی همسر قربانی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

در ادامه لیلا ۳۶ ساله از سوی ماموران دستگیر شد و خیلی زود پرده از راز جنایت شبانه برداشت.

این زن به ماموروان گفت: چندی پیش محمد یکی از دوستان دوران مجردی ام را در خیابان دیدم و به خاطر علاقه‌ای که از قدیم به هم داشتیم به صورت پنهانی در ارتباط بودیم تا اینکه منصور متوجه رفتار‌های مشکوک من شد و چند باری سر تلفن زدن هایم با من بحث کرد.

وی افزود: علاقه‌ای به منصور نداشتم و تصمیم داشتم از او جدا شوم تا با محمد ازدواج کنم به همین خاطر برای حذف شوهر از زندگی مان تصمیم به قتل گرفتیم.

لیلا ادامه داد: شب حادثه منصور وقتی از سر کار آمد خسته بود و برای استراحت روی تخت خوابید و من که از قبل کلید خانه را در اختیار محمد قرار داده بودم موقعیت را مناسب دیدم و در ورودی خانه را به روی مرد مورد علاقه ام باز کردم و خودم داخل راه پله‌ها منتظر ماندم تا محمد نقشه اش را به اجرا برساند.‌

نمی‌دانم منصور چطور به قتل رسید و برای پنهان نگه داشتن راز این جنایت مجبور شدیم جسد را داخل یک فرش بپیچانیم و به سمت جاده قم رفتیم و جسد را آتش زدیم و فکر نمی‌کردم اینقدر زود دسستمان رو شود.
همین کافی بود تا ردیابی‌ها برای دستگیری عامل این جنایت شبانه آغاز شود و ماموران روز ۲۸ دی ماه سال ۹۳ محمد را که در مخفیگاهش پنهان شده بود دستگیر شد.

محمد وقتی دید زن مورد علاقه اش راز این قتل را فاش کرده به ماموران گفت: وقتی لیلا در را باز کرد با میله‌ای که در دست داشتم وارد اتاق شدم و چند ضربه محکم به سرمنصور زدم و پس از قتل به سراغ گاوصندوق رفتم و ۸ فقره چک که برای مشتری‌های محمد بود را سرقت کردم و جسد را داخل فرشی بسته بندی کردیم و سپس سوار بر خودروی منصور به جاده قم رفتیم و جسد را به آتش کشیدیم.

وی ادامه داد: چک‌ها را به صاحبانش پس دادم و در قبال آن‌ها پول گرفتم و قرار بود پس از مدتی با لیلا ازدواج کنم که دستگیر شدیم.

پس از اعترافات عامل جنایت و همدستش پرونده در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران مورد بررسی قرار گرفت و با دستور بازپرس منافی آذر بازسازی صحنه جنایت صورت گرفت.

بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر با توجه به اینکه زن جوان در قتل نقشی نداشته با قرار وثیقه آزاد شد و صبح امروز کیفرخواست عامل جنایت به اتهام قتل عمد صادر شد و پرونده برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
3
به نظر من زنه متهم اصلیه ، چون اون باعث قتل شوهرش شده ، اول همه اگر عدالت واقعی باشه باید زن رو اعدام کنند ، حالا من که اصلا از خون مقتول نیستم جیگرم آتیش گرفته که با قرار وثیقه آزادش کردند ، این عدالت نیست . بیچاره خونواده مقتول که باید این بی عدالتی رو تحمل کنند . اینقدر که جیگرشون از دست عروسه خونه ، فکر نکنم از دست قاتله خون باشه . خدا ما رو تو یه همچین عذابا و امتحانایی قرار نده ، خدا بهشون صبر بده . پناه بر خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
آخه از قوم و خویش قاضی بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
0
1
اخرزمان شده
نظرات شما
پیشخوان