تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۲۷ آبان ۱۳۹۸

برآورد بودجه ۹۶۲ میلیارد تومانی استان تهران برای سال ۹۹

استاندار تهران با بیان اینکه بودجه استان تهران در سال آینده ۹۶۲ میلیارد تومان برآورد شده که ۲۴ درصد رشد نسبت به سال قبل داشته است، گفت: بی تردید ما به دنبال تدوین بودجه به صورت نظام درآمد هزینه‌ای هستیم که درآمد بیشتری برای رفاه و توسعه استان وجود داشته باشد.
بودجه سال 99 استان تهران
رویداد۲۴ انوشیروان محسنی بندپی در پایان جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در تشریح مصوبات این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز دو دستور کار برای شورای برنامه ریزی و توسعه استان وجود داشت که یکی از آن‌ها بررسی هشت بافت صنعتی موجود در استان تهران بود که بر اساس رشد مساحت بافت‌های صنعتی در شورای برنامه ریزی نقشه پیشنهادی و مساحت مورد نظر آن‌ها در شورا مطرح شد تا به صورت شفاف این موضوع مشخص شود.

وی افزود: مقرر شد شهر‌های صنعتی استان تهران نقشه و مساحت خود را باید به صورت پیشنهادی به کارگروه زیربنایی استان تهران ارسال کنند و آن‌ها نیز در مدت یک هفته پیشنهادات ارسالی را بررسی و در جلسه بعدی شورای برنامه ریزی برای تصویب مطرح کنند.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع تدوین بودجه سال آینده استان تهران اشاره کرد و افزود: دو سناریو برای تدوین بودجه در سال آینده مطرح است. یکی نظام درآمد هزینه‌ای که پیشنهاد آن توسط دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شده و سناریوی دوم تدوین بودجه مانند هر سال به صورت هزینه‌ای است.

وی در ادامه با بیان اینکه بودجه استان تهران در سال آینده ۹۶۲ میلیارد تومان برآورد شده که ۲۴ درصد رشد نسبت به سال قبل داشته است، یادآور شد: بی تردید ما به دنبال تدوین بودجه به صورت نظام درآمد هزینه‌ای هستیم که درآمد بیشتری برای رفاه و توسعه استان وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: بودجه درآمد هزینه‌ای در حقیقت موضوع اضافه کار و حقوق و مزایا را مد نظر قرار می‌دهد تا انگیزه‌ای فراهم شود که انتظار ما در اجرای وظایف در سطح استان بیشتر شود. در مسیر تدوین بودجه چالشی پیش رو نداریم.

محسنی بندپی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به فرمایشات رهبری در روز گذشته اشاره کرد و افزود: از فرمایشات معظم له سپاسگذاریم که درایت ایشان شرایطی را فراهم کرد که صف مردم از آشوبگران و اغتشاشگران جدا شد و به حمدالله امروز در شرایط امن، آرامش و نظم قرار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: در پی فرمایشات ایشان، استان تهران در حال حاضر از نظم و آرامش خوبی برخوردار شده است و همین جا با توجه به اعلام دولت این قول را به مردم می‌دهیم که درآمد حاصل از موضوع ساماندهی سوخت برای مردمی که از بنزین استفاده نمی‌کردند و اقشار نیازمند که حدود ۵۷ تا ۶۰ میلیون نفر هستند پرداخت خواهد شد.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان