تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۰۱ آذر ۱۳۹۸
عضو شورای شهر تهران:

مردم تشک خوشخواب، صندلی و مبل‌هایشان را در کانال‌ها می‌ریزند

ما در این لایروبی‌ها بعضا شاهد بودیم تشک خوشخواب، صندلی و مبل در کانال‌ها ریخته شده که این کانال‌ها هر چقدر هم عریض باشند بالاخره آب پشت این وسایل گیر می‌کند.

کانال آب

رویداد۲۴ زهرا صدراعظم نوری از شهروندان خواست نهر‌ها را محل تخلیه پسماند نکنند.

 عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بارش باران و برف طی هفته‌های اخیر در تهران گفت: میزان بارش در مدت زمان کوتاه در هفته گذشته تهران زیاد بوده و حجم نهر‌ها و کانال‌ها جواب نمی‌دهد. اگر مانعی بر سر راه آب نباشد، عبور می‌کند و مشکلی ایجاد نخواهد شد.

صدراعظم نوری با بیان اینکه وقتی حجم باران باشد، این مقدار آب عبور خواهد کرد، افزود: باید صبوری کرد و نظارت کامل داشت و چنانچه مسیر باز باشد این حجم عبور خواهد کرد، اما از مردم می‌خواهیم شهر، خیابان‌ها، نهر‌ها و کانال‌ها را محل تخلیه پسماند قرار ندهند.

بیشتر بخوانید:



رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ما در این لایروبی‌ها بعضا شاهد بودیم تشک خوشخواب، صندلی و مبل در کانال‌ها ریخته شده که این کانال‌ها هر چقدر هم عریض باشند بالاخره آب پشت این وسایل گیر می‌کند.

او افزود: خواهشی که از مردم داریم این است که همکاری کنند تا پسماند‌های خود را در جای مناسب قرار بدهند و در فضا‌های عمومی رها نکنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان