تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

تولیت آستان قدس رضوی: مردم کشور گرانی و بیکاری را بخاطر رهبری تحمل می‌کنند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم ما با مشکلات، سختی‌ها و دشواری‌هایی روبه رو هستند و عده زیادی از مردم کشور از گرانی و بیکاری رنج می‌برند، اما مردم این‌ها را بخاطر انقلاب، کلیت نظام و رهبری معظم انقلاب تحمل می‌کنند.
اعتراضات مردمی
رویداد۲۴ حجت الاسلام احمد مروی در همایش بسیجیان مدافع حرم مطهر رضوی که یکشنبه شب در بارگاه منور امام رضا علیه‌السلام برگزار شد، اظهار کرد: اگر ما در این چهل سال در برابر همه ترفند‌های دشمنان و توطئه‌های دشمنان سربلند بیرون آمدیم، به خاطر تفکر بسیجی بوده است، بسیجی لباس و ظاهری خاص ندارد، بسیجی یک فکر و اندیشه است و همه مردم ما بسیجی هستند.

وی با بیان اینکه دشمن تاکنون از تمام توان و امکانات خود برای ضربه به این انقلاب استفاده کرده، اما هیچگاه موفق نبوده است، تصریح کرد: اینکه عده‌ای فریب خورده فتنه می‌کنند، آتش می‌زنند و بهانه به دست دشمنان می‌دهند، این تفکر و روحیه بسیجی ملت ایران است که توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند و دشمنان را سرجایشان می‌نشاند.
 
مروی با تأکید بر اینکه ما در همه صحنه‌ها باید حضور داشته باشیم و از انقلاب، ایمان و ناموس‌مان دفاع و حراست کنیم، ابراز کرد: مردم ما با مشکلات، سختی‌ها و دشواری‌هایی روبه رو هستند و عده زیادی از مردم کشور از گرانی و بیکاری رنج می‌برند، اما مردم این‌ها را بخاطر انقلاب، کلیت نظام و رهبری معظم انقلاب تحمل می‌کنند.

تولیت آستان قدس رضوی مسئولان را برای خدمت مخلصانه و مستمر به مردم و تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی مورد خطاب قرار داد و گفت: بر مسئولان است که فرصت‌های طلایی صبوری و بصیرت مردم را مغتنم بدانند و لحظه لحظه عمرشان را در خدمت مردم قرار دهند و تلاش کنند به حد مقدورات از رنج مردم بکاهند.

مروی با اشاره به مصوبه اخیر سران نظام در خصوص افزایش قیمت بنزین، اظهار کرد: سران قوا نشستند و تصویب کردند و رهبر معظم انقلاب هم بر این تصمیم صحه گذاشتند و فرمودند در دوران امام عظیم الشان هم گاهی حضرت امام (ره) تصمیم سران قوا را به عنوان تصمیم نظام می‌پذیرفتند.

وی اظهار کرد: در خصوص بنزین نیز تصمیمی گرفته شد که مردم حقیقتا بسیار صبورانه و بزرگوارانه با این تصمیم برخورد کردند، ما حساب عده‌ای قلیل، اغتشاشگر و فریب خورده را به حساب ملت بزرگ ایران نمی‌گذاریم، در هر جامعه‌ای عده‌ای فریب خورده بودند، در زمان پیغمبر (ص) و در حکومت امیر المؤمنین (ع) نیز بودند و همان فریب‌خورده‌ها در کربلا آن واقعه را رقم زدند، هیچ وقت جریان حق از این که عده‌ای فریب خورده را در مقابل خود ببیند فارغ نبوده است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه این تصمیم برای عده‌ای زیادی از مردم شرایط را سخت کرد. ابراز کرد: مسئولان و رؤسای محترم سه قوه که این تصمیم را گرفتید و تصمیم هم تصمیم نظام تلقی شد و مردم هم با بزرگواری با این تصمیم برخورد کردند، بر شماست که نگذارید این تصمیم شرایط دشواری را بر مردم تحمیل کند، با نظارت قوی و برخورد قدرتمند اجازه ندهید به بهانه گران شدن یک کالا، صد‌ها کالای دیگر گران شود، نگذارید به بهانه گران شدن بنزین افراد سوء استفاده‌چی برای منافع پست و زود گذر دنیایی خود هر تخلفی را مرتکب شوند.

وی ابراز کرد: مردم در صحنه هستند و این حضور وظیفه مسئولان را سنگین می‌کند، مسئولان وام دار مردم هستند، دستگاه‌های نظارتی پر رنگ‌تر از گذشته در بازار حضور داشته باشند تا از رهگذر این تصمیم فشار مضاعفی بر مردم حاکم نشود.

تولیت آستان قدس رضوی تفکر و عمل بسیجی را تفکر و عمل جهادی معرفی و ابراز کرد: رهبری انقلاب در تعریف عمل جهادی می‌فرمایند کار جهادی یعنی کاری برخاسته از ایمان با استفاده از همه ظرفیت‌های یک انسان؛ اگر یک انسان و مدیر دارای روحیه جهادی و خدا ترس باشد و در همه رفتارش خدا را شاهد و ناظر بداند و از همه ظرفیت خود برای خدمت به مردم استفاده کند، یک عمل جهادی است و کشور و انقلاب ما به چنین نیرو‌هایی نیاز دارد.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم پیشرفتی در شأن ملت و انقلاب با عظمت ایران داشته باشیم و به آن نقطه مطلوب برسیم، باید کار جهادی، یعنی کاری مبتنی بر ایمان با استفاده از همه ظرفیت‌ها داشته باشیم.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
تو هم تحمل می‌کنی؟
عجب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
تحمل مردم طاق شده از سختی و گرانی
نظرات شما
پیشخوان