تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
علی انصاریان

ستاره پرسپولیس را استقلالی‌ها نمی‌توانند بخرند

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس یک ستاره بزرگ دارد که استقلالی‌ها قادر به خریدن آن نیستند.
رویداد24- مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس یک ستاره بزرگ دارد که استقلالی‌ها قادر به خریدن آن نیستند.

علی انصاریان، در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات از استقلال عقب افتاده، اظهار داشت: پرسپولیسی‌ها نگران این موضوع نباشند. چون پرسپولیس به هیچ وجه از استقلال عقب نیفتاده است. پرسپولیس یک ستاره بزرگ دارد که استقلالی‌ها قادر به خریدن آن نیستند. آن ستاره نامش برانکو است.

وی ادامه داد: وقتی پرسپولیس چنین سرمربی روی نیمکت دارد، نباید به تیم‌های دیگر حسادت کند که چه بازیکنانی جذب می‌کنند. پرسپولیس نیاز به یک دروازه‌بان داشت که علیرضا بیرانوند را جذب کرد. به یک مدافع وسط هم احتیاج داریم که قرار است محمدحسین کنعانی‌زادگان به پرسپولیس برگردد و سید جلال حسینی هم در آستانه بازگشت است. همچنین لوکا ماریچ را داریم که فصل گذشته خوب کار کرد.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس تنها به یک مهاجم نیاز دارد که قرار است در چند روز آینده یک مهاجم خوب به تیم اضافه شود اما مهم‌تر از همه این مسائل، پرسپولیس برانکو را دارد.

انصاریان با اشاره به انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال گفت: منصوریان، دوست خوب و صمیمی من است. مطمئنم او خودش را نشان می‌دهد اما برانکو چیز دیگری است. منصوریان با استقلال جزو سه تیم بالای جدول خواهد بود اما به نظر من بهترین اتفاق در پرسپولیس، تمدید قرارداد برانکو بود.
منبع: میزان
نظرات شما
پیشخوان