تاریخ انتشار: ۲۲:۴۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸

تاثیر قطعی اینترنت بر بیماران سرطانی

بعد از یک هفته از قطعی سراسری، چند روز پیش بالاخره اینترنت خانگی در ایران متصل شد. قطعی‌ای که زندگی روزمره را برای همه شهروندان به شکل‌های مختلف با اختلال روبه رو کرده بود.

تاثیر قطعی اینترنت بر بیماران سرطانیرویداد۲۴ شاید برای زندگی خیلی‌ها قطعی اینترنت در حد دسترسی نداشتن به فضای مجازی و جای خالی آن در زندگی روزمره بود اما این موضوع برای بعضی خسارات زیادی را بر جا گذاشت؛ خسارت‌هایی که از بیماران سرطانی گرفته تا وکلا و فعالان اقتصادی در فضای مجازی با بخشی از آن روبرو شده‌اند.

«پویان تجهیز طب آسیا»، نام یکی از شرکت‌هایی است که قطعی اینترنت برای آن‌ها مشکلات فراوانی ایجاد کرده است. این شرکت در زمینه بیماری‌های عروقی و سرطان به ایران تجهیزات وارد می‌کند، اما حالا قطعی اینترنت کار این شرکت را کاملا مختل کرده است.

رازیه مهدویان، مدیر فروش این شرکت به خبرآنلاین می‌گوید: «مریض به ما زنگ می‌زند، به شرکت می‌آید و ما با شرمندگی به آن‌ها می‌گوییم که از تجهیزات خالی هستیم، واقعا نمی‌توانیم جواب آن‌ها را بدهیم...»

مهدویان در این رابطه توضیح داد: «معمولا بیمارهای سرطانی، عروقی و یا کسانی که درد زیادی می‌کشند به تجهیزات ما نیازمندند، اما اینترنت قطع است و بیمارها در حال زجر کشیدن هستند، بیمارها می‌خواهند مراحل شیمی درمانی خود را شروع کنند اما تجهیزات لازم را برای این کار ندارند. دو هفته‌ است که کادر فروش به اینجا می‌آید و تنها به این افراد پاسخ می‌دهد.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان