تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۸
وزیر علوم و تحقیقات:

تلاش می‌کنیم پرونده دانشجویان بازداشتی در درون دانشگاه رسیدگی شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از آزادی تعدادی از دانشجویان در اعتراضات اخیر خبر داد و احتمال دیدار خود با رئیس قوه قضاییه در این باره را رد نکرد.
پرونده دانشجویان بازداشتی
رویداد۲۴ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از آزادی تعدادی از دانشجویان در اعتراضات اخیر خبر داد و احتمال دیدار خود با رئیس قوه قضاییه در این باره را رد نکرد.

منصور غلامی روز چهارشنبه درباره وضعیت دانشجویانی که در اعتراضات اخیر پس از اصلاح قیمت بنزین بازداشت شده‌اند، گفت: براساس گزارش‌های واصله، تعدادی دانشجو بازداشت شده‌اند که اغلب آن‌ها تا امروز آزاد شده‌اند.

تلاش می‌کنیم پرونده دانشجویان بازداشتی در درون دانشگاه رسیدگی شود

به نوشته خانه ملت، وی افزود: در تلاش هستیم که پرونده دانشجویانی که تخلفات آن‌ها به لحاظ قوانین کشور مانعی ندارد به داخل دانشگاه‌ها منتقل و پرونده آن‌ها در درون دانشگاه و در کمیته‌های انضباطی مورد رسیدگی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: با توجه به اینکه این دانشجویان خارج از دانشگاه بازداشت شده‌اند و اغلب آنان آزاد شده‌اند، امیدواریم تخلف سنگینی مرتکب نشده باشند.

غلامی در پاسخ به این سئوال که آیا در این ارتباط دیداری با رئیس قوه قضاییه خواهید داشت یا خیر، گفت: در صورت لزوم حتما چنین دیداری را ترتیب می‌دهیم.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان