تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۰۸ آذر ۱۳۹۸

«لندن بریج» بر اثر تیراندازی مسدود شد

منابع خبری انگلیس عصر جمعه از مسدود شدن پل «لندن بریج» واقع در مرکز شهر بر اثر تیراندازی خبر می‌دهند. نیرو‌های مسلح پلیس لندن برای رسیدگی به این حادثه در محل حاضر شده اند.

لندن بریج

رویداد۲۴ در بیانیه‌ای که از سوی اسکاتلندیارد منتشر شده آمده است که پلیس در مراحل اولیه رسیدگی به این حادثه است. هم زمان نیرو‌های امدادگر در محل حاضر شده اند.

اسکای نیوز لحظاتی پیش گزارش داد پلیس فرد مهاجم را کشته است. به گزارش این شبکه خبری مهاجم با چاقو به مردم حمله کرده که از سوی نیرو‌های مسلح هدف قرار می‌گیرد.

پلیس تاکنون این مساله را تائید نکرده و گفته است که فردی را دستگیر کرده است.
 

بیشتر بخوانید:


اما تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد جسد فردی که احتمال می‌رود ضارب باشد، کنار پیاده رو افتاده است.

پلیس خیابان‌های اطراف را بسته و هم اکنون ترافیک سنگینی در این منطقه پر تردد ایجاد شده است. ایستگاه قطار لندن بریج هم مسدود شده است. جزئیات بیشتری درباره انگیزه ضارب منتشر نشده است.

دو سال پیش هم حمله بر اثر حمله با خودرو در پل پرتردد لندن بریج و متعاقبا حمله با چاقو در بازار «بارو» در نزدیکی این پل هفت نفر کشته و چندین نفر زحمی شدند. گروه داعش مسئولیت این حملات تروریستی را برعهده گرفت.

این حادثه در حالی رخ می‌دهد که سطح هشدار امنیتی در انگلیس سه هفته پیش برای اولین بار در پنج سال گذشته با یک مرحله کاهش به درجه «قابل توجه» رسیده است. این مرحله به این معناست که احتمال حمله تروریستی قویا ممکن است.


منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان